Admind z całoroczną obsługą promocyjną 
jubileuszu 75-lecia „Tygodnika Powszechnego”

Informacja Prasowa - 28.02.2020
48

Agencja Admind Branding & Communications z całoroczną obsługą promocyjną 
jubileuszu 75-lecia „Tygodnika Powszechnego”

Agencja Admind Branding & Communications zrealizuje działania promocyjne związane
z przypadającym w tym roku jubileuszem 75-lecia istnienia „Tygodnika Powszechnego”.

W ramach projektu firma przygotuje kompleksową koncepcję jubileuszowej kampanii pisma, zadba też o całą oprawę wizualną licznych wydarzeń wpisanych w obchody rocznicy, w tym np. krakowski Festiwal Copernicus.

 

Naszym zadaniem jest m.in. stworzenie spójnej i atrakcyjnej linii wizualnej dla wszystkich jubileuszowych przedsięwzięć – mówi Mateusz Zabierowski, CEO agencji –  Cieszymy się, że zespół Admind będzie odpowiedzialny za stworzenie komunikacji wizualnej jednego  z najważniejszych, polskich tytułów prasowych, który od zawsze stawia na jakość.

 

Pierwszy numer „Tygodnika Powszechnego“ ukazał się 24 marca 1945 roku, a współtwórcą i redaktorem naczelnym pisma był Jerzy Turowicz.

Na łamach „Tygodnika“ publikowali wybitni polscy dziennikarze, pisarze, przedstawiciele kultury, sztuki i duchowieństwa m.in. Stefan Kisielewski, Leopold Tyrmand,  Władysław Bartoszewski, Leszek Kołakowski, ks. Józef Tishner, Stanisław Lem, Zbigniew Herbert.

Tytuł należy do czołowych tygodników opinii w Polsce, od 2013 roku jest też liderem w swojej kategorii w zakresie wzrostu sprzedaży.

Comments

comments

48
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...