Admetrics stawia na Kulturalny Performance

Informacja Prasowa - 05.06.2019
268

Admetrics stawia na Kulturalny Performance

Admetrics, agencja performance należąca do Grupy R22, która umiejętnie łączy technologię z narzędziami marketingowymi rozpoczyna akcję pod hasłem Kulturalny Performance. Głównym założeniem kampanii jest celebrowanie kultury w każdym wymiarze – relacji międzyludzkich oraz współpracy biznesowej. Firma nawiązała właśnie współpracę z Teatrem 6.piętro a docelowo, Admetrics planuje włączenie do akcji kolejnych podmiotów związanych z kulturą (teatry, jak również muzea czy kina). Zaproszenia na wydarzenia kulturalne mają być wartością dodaną do współpracy z agencją dla jej klientów.

Upowszechnianie kultury to propagowanie idei przyjmowanych bezinteresownie, po to aby znalazły się one w zasięgu odbiorców i zostały przez nich przyjęte jako własne oraz pozostawiły po sobie w ich osobowości pozytywny ślad. Teatr, taniec, kino, muzyka, literatura, sztuka – płaszczyzn kultury i sztuki jest wiele, jednak łączy je jedno – w ich centrum zawsze znajduje się człowiek. Mając na uwadze powyższe wartości, agencja Admetrics rozpoczyna akcję Kulturalny Performance i zachęca do uczestniczenia w wydarzeniach kulturalnych.

– Idea kulturalnego performance’u zrodziła się z potrzeby naszych klientów, chcących dotrzeć do użytkowników z określonym komunikatem. Jako agencja reklamowa wyróżniamy się na rynku poprzez celebrowanie kultury w każdym jej wymiarze – zarówno poprzez kulturalne podejście do klienta, jak i autentyczny dialog z odbiorcą. Udowadniamy, że kultura i branża reklamowa ma wiele wspólnych mianowników – podobnie jak teatr czy kino chcemy edukować i angażować odbiorców– mówi pomysłodawczyni akcji Katarzyna Olender, Business Development Manager w Admetrics.

Do akcji Kulturalny Performance dołączył Teatr 6.piętro – na jego deskach zobaczyć można wielu polskich aktorów oraz cieszące się niesłabnącym powodzeniem od dnia premiery spektakle doskonałych polskich i zagranicznych autorów.

Docelowo, w akcję Kulturalny Performance mają być zaangażowane różne instytucje których celem jest propagowanie kultury i sztuki.

 

Comments

comments

268
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...