adidas Originals w najnowszej kampanii Deerupt, przenosi nas do świata futurystycznej Warszawy

Informacja Prasowa - 16.04.2018
241

adidas Originals w najnowszej kampanii Deerupt, przenosi nas do świata futurystycznej Warszawy

Sesja zdjęciowa promująca model buta Deerupt to nowoczesny i zaskakujący projekt, przygotowany we współpracy agencji Tailor Made PR z domem produkcyjnym Photoby&co.

W świecie Deerupt wyobraźnia nie zna granic. Dowodem na to jest sesja zdjęciowa przygotowana na potrzeby lokalnej aktywacji adidas Originals. Autorem zdjęć jest laureat nagrody KTR w kategorii fotografia Jan Kriwol, którego estetyka i kreatywność pozwoliła na urzeczywistnienie konceptu, przygotowanego przez agencję Tailor Made PR, odpowiedzialną za komunikację marki.

Bohaterami sesji są m.in.: znane osobowości mody, muzyki i streetwearu, przedstawione w dynamicznej i mocnej odsłonie. Zdjęcia sylwetek zostały przygotowane w studio Pin-up, aby dopiero potem nanieść je na panoramę miasta. Odejście od klasycznego schematu sesji ulicznych, rezygnacja z fotografowania postaci w przestrzeni miasta, pozwoliło na uzyskanie zupełnie nowego efektu, który jest odskocznią od nudy i tego co już znamy – dokładnie tak, jak nowoczesny model Deerupt.

adidas Originals zaprosił do udziału w tym projekcie influencerów związanych z marką: Maffashion, Żabsona, Zulu Kukiego, Kasię Sawczuk, Agę Stachurską, Lilę Janowską, Helenę Konkol, Zuzę Ok, Romka Gelarda, Julię Janulewicz oraz Plan Be.

Charakterystyczny dla modelu buta Deerupt grid, stał się inspiracją do powstania futurystycznego świata, stworzonego w miejskich przestrzeniach Warszawy.

Nałożone na zdjęcia grafiki 3d, w postaci czarno-białej siatki są efektem wieloetapowej pracy fotografa oraz międzynarodowego teamu Flavio Albino i Atelier Martini.

Comments

comments

241
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...