adidas Originals głównym partnerem SBM FFestival

Informacja Prasowa - 25.08.2022
262

Największa hiphopowa impreza w Polsce, której partnerem jest marka adidas

adidas Originals głównym partnerem SBM FFestival

Każdy uczestnik wydarzenia będzie mógł zajrzeć do inkluzywnej strefy adidas Originals, by spersonalizować i wyróżnić swoje ubrania i buty. Specjalnie na SBM FFestival marka przygotowała niepowtarzalne wzory wprasowanek, dostępne tylko w strefie adidas. Dodatkowo we współpracy z WoshWosh zapewnia również opcję profesjonalnego czyszczenia butów.
Marka zadba również o to, by podczas imprezy nikomu nie dokuczało pragnienie – wraz z organizatorami przygotowała specjalny zbiornik zapewniający darmową wodę pitną. Ponadto na festiwalu rozdane zostanie 1000 wielorazowych, metalowych kubków dla członków adiclubu – a do każdego kubka klubowicz otrzyma voucher o wartości 150* (zniżka obowiązuje przy zakupach za min 500 zł) do wykorzystania na zakupy w sklepie adidas Warszawa przy ulicy Marszałkowskiej 104/122.
adidas zatroszczy się również o osoby z niepełnosprawnościami i we współpracy z Fundacją Polska bez Barier pomoże im wziąć udział w wydarzeniu. Na festiwalu przygotowane zostaną: utwardzone, szerokie ciągi komunikacyjne, miejsca na widowni dla osób z niepełnosprawnościami, w tym poruszające się na wózkach, krzesła, źródła prądu oraz rampy i najazdy umożliwiające dostanie się do kontenerów wystawców i water tower. Ponadto wszystkie osoby niewidome i niedowidzące będą mogły skorzystać z przygotowanego we współpracy z newonce radia z audiodeskrypcją, obejmującą koncerty ze sceny głównej oraz specjalnego kanału radiowego.
Dla osób lubiących aktywność fizyczną przy muzyce, adidas przygotował strefę sportową, gdzie można będzie pograć w koszykówkę 3×3 oraz pod okiem fachowców dowiedzieć się więcej o zasadach bezpiecznego skateboardingu, poznać parę tricków i pośmigać wypożyczoną deską na specjalnej adidasowej rampie. Na strefie sportowej będzie można również obejrzeć pokazowy mecz koszykówki na wózkach.
Od lat adidas jest tam, gdzie muzyka, którą wybierają klienci marki– stąd na przykład kontrakt z Matą czy obecność na najważniejszych wydarzeniach muzycznych w Polsce – a do nich niewątpliwie należy SBM FFestival.
Godziny otwarcia strefy adidas Originals na SBM FFestival:
  • czwartek, 25.08: 14:00 – 00:00,
  • piątek, 26.08: 12:00 – 00:00,
  • sobota, 27.08: 12:00 – 00:00.
Za przygotowanie koncepcji kreatywnej i projektu festiwalowej strefy adidas oraz działania z zakresu media relations, influencer marketingu, odpowiada VMLY&R.

Comments

comments

262
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...