Adgar Poland otwiera portfolio klientów Mariel & Haan Communications

Informacja Prasowa - 05.06.2018
207

Adgar Poland otwiera portfolio klientów Mariel & Haan Communications

Pierwszym klientem agencji Mariel & Haan Communications został Adgar Poland – długoterminowy inwestor w branży nieruchomości biurowych, a przy tym firma, która wyznacza trendy w myśleniu o przestrzeni biurowej.

Jest to współpraca po wieloma względami wyjątkowa – nie tylko dlatego, że obie organizacje dzielą pasję tworzenia nowych, innowacyjnych rozwiązań i dostarczania usług najwyższej jakości, ale także dlatego że obie firmy w epicentrum priorytetów stawiają satysfakcję i zadowolenie swoich klientów, stawiając na długofalową współpracę z nimi.

Więcej niż przestrzeń biurowa

Do tego, że Adgar Poland nie jest typowym inwestorem w branży nieruchomości nie trzeba długo przekonywać. Zespół Adgar Poland wychodzi w przyszłość, dogłębnie analizuje zmieniający się rynek pracy, w tym zmieniające się potrzeby firm i pracowników. Adgar stworzył między innymi co-creatingowy koncept Brain Embassy – przestrzeń dedykowaną start-upom, freelancerom, korporacjom i małym firmom kreatywnym, który funkcjonuje już 2 lata i cieszy się nieprawdopodobnym zainteresowaniem. Najnowszy projekt firmy – BeYOURSeLF wychodzi naprzeciw potrzebom firm zatrudniających od 10 do 150 osób. BeYOURSeLF wyróżnia się bardzo elastycznym systemem najmu, łamiącym dotychczasowy sposób myślenia o wynajmie powierzchni biurowej. „Projekty Adgar Poland, w szczególności Brain Embassy i BeYOURSeLF, są pod wieloma względami pionierskie – mówi Patrycja Rabińska, właścicielka Mariel&Haan Communications – są również bardzo bliskie mojemu sposobowi myślenia, dzięki dostarczaniu, poza przestrzenią biurową, również bardzo szerokiego programu, między innymi ofertę mentoringową, umożliwiającą rozwój osobisty członków społeczności Adgar. Jako life & business coach uważam, że takie inicjatywy są niezwykle cenne, wspierające, podnoszące jakość życia.” Rzeczywiście, Brain Embassy otrzymało szereg nagród, między innymi Innovation of the Year w konkursie CIJ Awards, czy tytuł najlepszego biura coworkingowego w konkursie Office Superstar. Krótko po rozpoczęciu owocnej współpracy agencja Mariel & Haan Communications przygotowała także aplikację Katarzyny Wojnar, Program Managera Brain Embassy, do konkursu Top Women in Real Estate, co zaowocowało zdobyciem przez Kasię tytułu Top Woman in Real Estate w kategorii Innovation.

Ciszewski Financial Communications

Specjaliści na rynku nieruchomości

Adgar Poland w lutym rozpoczął współpracę z agencją Mariel & Haan zarządzaną przez Patrycję Rabińską, która w ramach agencji Ciszewski Financial Communications (dziś MSLGROUP) stworzyła pierwszy w Polsce dział specjalizujący się w PR dla firm z sektora nieruchomości. Projekt stworzenia takiego działu zdaniem wielu był nierealny, jednak doskonała znajomość rynku i profesjonalizm, zarówno Patrycji Rabińskiej, jak i całego jej zespołu, zaowocował ogromnym sukcesem i rozbudowywaniem tej linii biznesowej agencji. Agencja Mariel & Haan Communications, która stawia sobie za cel jak najlepsze poznanie każdego klienta dodatkowo przeniosła tymczasowo swoje biuro do BeYOURSeLF, gdzie ma możliwość osobistego poznania i przetestowania tego wyjątkowego konceptu.

„Współpraca z Mariel & Haan Communications to nie przypadek – mówi Eyal Litwin, CEO Adgar Poland – wybraliśmy najlepszą agencję specjalizującą się szczególnie w rynku nieruchomości, z którą jednocześnie łączy nas pasja i dążenie do tworzenia nowatorskich projektów zmieniających rynek.” Agencja Mariel & Haan Communications w Adgar Poland objęła bardzo szeroki zakres działań – począwszy od wsparcia komunikacji wszystkich linii biznesowych (poza Brain Embassy i BE Yourself również między innymi Adgar Conference Group), doradztwie strategicznym, prowadzeniu biura prasowego Adgar Poland, poprzez zaangażowanie w budowanie strategii komunikacji i identyfikacji wizualnej BeYOURSeLF.

Comments

comments

207
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...