adCookie wypromuje Arkana Cosmetics. Twarzą kampanii Grażyna Wolszczak

Informacja Prasowa - 30.03.2017
226

adCookie wypromuje Arkana Cosmetics. Twarzą kampanii Grażyna Wolszczak

Ruszyła kampania online Arkana Cosmetics, marki specjalizującej się w tworzeniu specjalistycznych dermokosmetyków oraz kuracji regenerujących skórę i hamujących procesy jej starzenia się. Promocję online powierzono agencji adCookie. Agencja zealizuje kompleksową obsługę w zakresie  m.in. remarketing, audience marketing. Poprowadzi również kanały marki w social media.

Inspiracja medycyną regeneracyjną 

Arkana Cosmetics tej wiosny zaskoczyła swoich Klientów wyjątkową linią  dermokosmetyków z efektem PRP-like stworzoną z myślą zarówno o codziennej , domowej  pielęgnacji skóry, jak i  zabiegach wykonywanych w profesjonalnych gabinetach kosmetycznych. Zawarte w produktach z linii PRP – like Therapy MD estetic innowacyjne peptydy hamują oznaki starzenia się skóry, aktywując syntezę kolagenu, elastyny i kwasu hialuronowego.

Debiutująca w ofercie Arkany linia to doskonała alternatywa dla popularnych zabiegów z wykorzystaniem osocza bogatopłytkowego wykazującego duże właściwości regenerujące. Ambasadorką marki, która zobaczyć możemy również przy najnowszych produktach PRP – like Therapy MD estetic jest Grażyna Wolszczak. Już wkrótce Arkana odsłoni film promujący nową linię z udziałem znanej aktorki.

Prowadzenie działań reklamowych dla Arkana Cosmetics jest dla nas ciekawym wyzwaniem, ponieważ marka wprowadza na rynek zupełnie nowy, rewolucyjny produkt. Jego stosowanie pozwala na kompleksowe odmłodzenie i odbudowę skóry. Realizując strategię działań online mamy więc na celu dotrzeć do kobiet zainteresowanych nie tylko podkreśleniem naturalnej urody, ale także medycyną regeneracyjną oraz innowacjami w codziennej, profesjonalnej, specjalistycznej pielęgnacji – mówi Joanna Piegza, Digital Media Planner w adCookie.

Kobiety dbające o urodę – główna grupa docelowa

Celem bezpośrednim prowadzonych działań jest wzmocnienie świadomości marki i gromadzenie grupy docelowej. Pośrednio kampania ma zwiększyć sprzedaż nowej linii kosmetyków. Komunikacja skierowana jest zatem do kobiet, które ukończyły 25. rok życia i na co dzień interesują się urodą, kosmetykami, zabiegami pielęgnacyjnymi oraz zdrowym stylem życia.

adCookie wykorzystuje więc zarówno kanały efektywnościowe, które mają na celu skłonienie do zakupu, ale także narzędzia budujące zasięg oraz wzmacniające wizerunek Arkana Cosmetics. Agencja w swoich działaniach posługuje się kanałami performance – remarketing, audience targeting, galerie natywne czy mailing. Zakup powierzchni reklamowych odbywa się w zautomatyzowanym modelu RTB. Równolegle prowadzona jest spójna komunikacja i kampanie płatne w serwisach społecznościowych – na Facebook’u i Instagramie.

Kampania obejmuje także influencer marketing – adCookie zaangażowało do współpracy blogerki, które zrecenzują produkt. Przewidziano też konkurs dla czytelników. Całość działań adCookie dopełniają formaty wizerunkowe – rich media, które wywołują większą interakcję użytkowników z reklamą.

Działania online dla Arkana Cosmetics mają potrwać przynajmniej do końca kwietnia.

 

Comments

comments

226
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...