Adam Nawałka w kampanii piwa Warka

Informacja Prasowa - 29.03.2018
70

Adam Nawałka w kampanii piwa Warka

Trener reprezentacji Polski i klient BSS Group, Adam Nawałka, został twarzą kampanii reklamowej piwa Warka. Współpracę obejmują zarówno spoty telewizyjne, jak i reklamy w Internecie.

Rok 2018 upłynie nam pod wpływem piłkarskich emocji, a głównymi bohaterami będą piłkarze reprezentacji Polski i szkoleniowiec – Adam Nawałka. Z tej okazji agencja BSS Group zainicjowała współpracę między marką Warka, która od lat utożsamia się ze światem futbolu, z selekcjonerem reprezentacji. Efektem wspólnych działań jest kampania promocyjna w ramach akcji ,,Planeta Warka”.

Od 2015 roku Warka jest sponsorem rozgrywek UEFA Europa League a przed EURO 2012, jako oficjalny sponsor reprezentacji Polski, zorganizowała akcję „Do Hymnu”, w ramach której Mazurka Dąbrowskiego dla kadry zaśpiewało ponad 72 tys. osób.

Agencja BSS Group w 2015 roku przejęła na siebie pełen zakres relacji biznesowych z podmiotami gospodarczymi zainteresowanymi współpracą z trenerem oraz czuwa nad realizacją kontraktów reklamowych. O udziale Adama Nawałki w kampanii Warki, prezes agencji, Damian Raciniewski, mówi:

Cieszę się, że ta współpraca doszła do skutku. Wszystkie zaangażowane strony wykazały się pełnym profesjonalizmem oraz zrozumieniem wzajemnych oczekiwań. Planeta Warka stała się już niemal miejscem kultowym i cieszymy się, że dzięki działaniom BSS Group, Selekcjoner będzie bohaterem kampanii w okresie piłkarskiego święta, wniesie w czas kibicowania szczyptę dobrego humoru i go uatrakcyjni. Specjalne podziękowania dla Eweliny Kawnik oraz Szymona Dobrzyńskiego.

Miniony rok był dla Adama Nawałki kolejnym bardzo udanym w trenerskiej karierze. Selekcjoner polskiej reprezentacji awansował z kadrą na Mistrzostwa Świata 2018 z pierwszego miejsca w grupie. Polacy zadomowili się także w czołówce rankingu FIFA. Obecnie zajmują w nim 6. Miejsce ex aequo z reprezentacją Hiszpanii. Podczas Mistrzostw Świata w Japonii, Biało-czerwoni w fazie grupowej zmierzą się z Senegalem, Kolumbią i Japonią.

BSS Group świadczy usługi z zakresu sponsoringu, reklamowego wykorzystania wizerunku gwiazd światowego i polskiego kina, sportu i estrady, PR, event marketingu i komunikacji w mediach społecznościowych. Wśród klientów agencji, oprócz Adama Nawałki, znajdują się m.in. piłkarze reprezentacji: Bartosz Bereszyński i Michał Pazdan, aktorzy Andrzej Grabowski, Piotr Stramowski i Olga Frycz, dziennikarze Dorota Wellman i Piotr Kędzierski, wokalistka Sylwia Grzeszczak, a także wiele innych osobistości ze świata sportu i show biznesu oraz kilkudziesięciu aktorów z Hollywood. BSS Group odpowiada za ich obecność w licznych kampaniach reklamowych.

Comments

comments

70
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...