
Adam Mamok o kreowaniu potrzeb klientów jako jednego z elementów rozwoju rynku optycznego
Redakcja PR - 24.04.2018
string(105) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/03/adam-mamok-1-1200x500.jpg');"
string(79) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/03/adam-mamok-1-1200x500.jpg"
Adam Mamok o kreowaniu potrzeb klientów jako jednego z elementów rozwoju rynku optycznego
Reklama, czy rzeczywista potrzeba? Co jest powodem, dla którego decydujemy się na dany zakup? Większość z nas jest przekonanych o swoim racjonalnych podejściu do zakupów i świadomym podejmowaniu decyzji. Jak rzeczywiście wygląda nasze podejście? Co ma największy wpływ na kreowanie naszych potrzeb i podejmowanie decyzji o zakupie?
Adam Mamok, Dyrektor Zarządzający Essilor Polonia Sp. z o.o., na swoim blogu opisuje, jak wygląda kreowanie potrzeb klientów jako jednego z elementów rozwoju rynku optycznego. Pokazuje, że z reguły silny wpływ na wybór konsumenta mają trendy i nowiny, szczególnie te techniczne. Ten sam schemat przełożyć można na klientów salonów optycznych. Z czego wynika różnica polegająca na tym, że niektóre rozwiązania w innych branżach od wielu lat działają bardzo dobrze i wpływają na zwiększenie ilości klientów? Odpowiedzi na te i kolejne jakże istotne pytania możemy znaleźć na blogu: http://adammamok.pl/kreowanie-potrzeb-klientow-jako-jeden-z-elementow-rozwoju-rynku-optycznego/
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Mity czy prawdy?
274
Sonda
