ABSTRAkcyjna sportowa współpraca!

Informacja Prasowa - 08.12.2020
80

ABSTRAkcyjna sportowa współpraca!

ABSTRAkcyjna sportowa współpraca!
Rywalizacja, sport, humor i czołowi polscy sportowcy – tak w skrócie można scharakteryzować nowy kanał na YouTube: Rozmiar Ma Znacznie. Kanał ten powstał we współpracy Grupy Abstra oraz Olimp Sport Nutrition. Wystartował siódmego grudnia.
https://www.youtube.com/watch?v=YJRSAnNaE4s
Każdy z odcinków poprowadzi dwójka gospodarzy. Będą mieli do wykonania jedno nieszablonowe, sportowe zadanie, takie jak: najdłuższy zwis na drążku, przebicie pięścią arbuza, czy „spacer farmera”. Do zadania podejdą dwukrotnie, a ich próby będą oddzielone tygodniowym przygotowaniem pod okiem mentora, czyli eksperta związanego z daną konkurencją sportową. W tę rolę wcielą się zaproszeni goście, w tym także ambasadorzy Olimp Sport Nutrition. Będą to m.in.:
  • Piotr Lisek,
  • Kasia Dziurska,
  • Mariusz Pudzianowski,
  • Krzysztof Ferenc.
Współpraca obejmuje zarówno wspólne tworzenie treści, jak i wsparcie Grupy Abstra w promocji kanału. W ramach serii pojawią się najwięksi twórcy z Grupy Abstra. W kolejnych odcinkach zagoszczą m.in. Abstrachuje (3.47 mln subskrypcji), Maksym z kanału Maksymalnie (468 tysięcy subskrybentów) czy Beksy (1.81 mln odbiorców). Z kolei ambasadorowie Olimp Sport Nutrition również będą gośćmi na kanałach twórców grupy Abstra.
Niezmiernie cieszymy się z tej współpracy. Wierzymy, że doświadczony partner, jakim jest Grupa Abstra, pomoże nam stworzyć interesujący i wartościowy content i zapewnić odpowiednie dotarcie do widzów. My zapewniamy jakość, wizerunek i najlepsze sportowe doświadczenie
– mówi Maciej Jaskot, Dyrektor Marketingu i Komunikacji Olimp Labs.
Jesteśmy bardzo zadowoleni, że mamy okazję tworzyć kanał razem z Olimp Sport Nutrition. Jest to pierwszy projekt sportowy dedykowany marce w historii działalności Abstra i wiążemy z nim bardzo duże nadzieje
– mówi Aleksander Wandzel, członek zarządu Abstrachuje
Grupa Abstra to jeden z dwóch największych w Polsce twórców contentu Youtube. Obecnie prowadzi kanały własne, a także kanały partnerów komercyjnych, m.in. dla takich marek jak Durex, Allegro oraz Dolina Noteci.

Comments

comments

80
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...