A Ty, jaką kobietą jesteś? – konkurs  E. Wedel

Jerzy Ciszewski - 04.02.2019
205

A Ty, jaką kobietą jesteś? - konkurs  E. Wedel

A Ty, jaką kobietą jesteś?

Konkurs  E. Wedel

Jesteś silna, energiczna czy intrygująca? A może zmieniasz swoje oblicze
w zależności od roli w którą się wcielasz? Nieważne jaka, zawsze jesteś najlepszą wersją siebie – mówi E. Wedel w nowej kampanii Czekolad Premium
i od 1 do 8 lutego organizuje konkurs do konsumentek, w którym nagrodą jest udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej z Omeną Mensah. Sesja odbędzie się 15 lutego w Warszawie, a jej efekty zostaną opublikowane w magazynie Viva!, dostępnym na rynku od 7 marca, czyli w przeddzień Międzynarodowego Dnia Kobiet.
 

Trzy czekolady, trzy oblicza kobiecości

Czekolada Gorzka 80% jest silna, wariant „Cząstki pomarańczowe” wyraża energię, a „Orzechy laskowe i słony karmel” intryguje – każda
z czekolad wedlowskiej linii Premium reprezentuje inny typ kobiecej osobowości. To właśnie z myślą o kobietach i dla kobiet, E. Wedel realizuje kampanię, której częścią jest konkurs na Instagramie: „Oblicza kobiecości”.

Na czym polega konkurs? Należy wybrać jedno z trzech oblicz kobiecości E. Wedel (silna, energiczna lub intrygująca), pokazać je na zdjęciu (poprzez stylizację, makijaż czy cokolwiek przyjdzie nam do głowy) i opublikować je na swoim instagramowym profilu, w opisie wyjaśniając swój wybór, nie zapominając przy tym o dodaniu hasztagów: #wedel i #obliczakobiecości oraz otagowaniu @e.wedel. Uwaga: zgłaszające się osoby powinny pamiętać, że sesja zdjęciowa, będąca nagrodą w konkursie, zostanie zorganizowana  15 lutego (piątek) w Warszawie.

Dla kobiet i z kobietami

Konkurs wspiera Omenaa Mensah, która sama uosabia różne oblicza kobiecości.  Jest silną kobietą biznesu, prowadzącą Omenaa Foundation, która działa m.in. na rzecz tolerancji,  edukacji  dzieci i młodzieży w Ghanie, jest energiczna, np. gdy szusuje po zaśnieżonych stokach, a  na wieczorne wyjścia przybiera intrygujące oblicze.

Każda kobieta zmienną jest… i bardzo dobrze! Cenię w kobietach różnorodność, uwielbiam ich umiejętność zmieniania się w zależności od okazji, humoru, czy swojego kaprysu, cieszę się, że nie pozwalamy sobie na zaszufladkowanie. Kampania E. Wedel to hołd dla kobiet, poza tym marka jest partnerem strategicznym spektaklu ”Czarno to widzę”, którego premierę planujemy w listopadzie 2019 roku
i który będzie wspierał budowę naszej szkoły dla dzieci ulicy w Ghanie, dlatego
z przyjemnością zaangażowałam się w tę inicjatywę
– mówi Omenaa Mensah, Prezeska Omenaa Foundation.

  1. Wedel kocha kobiety i chce je rozpieszczać – właśnie dlatego stworzono linię Czekolad Gorzkich Premium, które wyróżnia zawartość kakao z Ghany, eleganckie opakowanie i starannie wyselekcjonowane składniki.

O konkursie

Konkurs trwa od 1 do 8 lutego 2019 r. Wyniki konkursu, 9 lutego ogłosi Omenaa Mensah na swoim profilu na Instagramie  (https://www.instagram.com/omenaamensah/?hl=pl). Sesja zdjęciowa (zaplanowana na 15 lutego 2019 r.) zostanie opublikowana w numerze 5/2019 magazynu Viva!, który ukaże się w przeddzień Dnia Kobiet. Za obiektywem stanie Marta Wojtal, fotografka gwiazd. Regulamin konkursu dostępny jest na stronie: https://bit.ly/2GbGLks, w razie pytań prosimy o kontakt pod adresem wedel@walk.pl

Comments

comments

205
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...