Generatywna sztuczna inteligencja – jej moc i potencjał w marketingu.

Informacja Prasowa - 20.04.2023
43

Zapraszamy na IAA POWER PODCAST z prof. Aleksandrą Przegalińską

Generatywna sztuczna inteligencja – jej moc i potencjał w marketingu.

Zapraszamy na IAA POWER PODCAST z prof. Aleksandrą Przegalińską

 

 To już fakt: sztuczna inteligencja zmienia nasze życie i oblicze biznesu. Jak nie pozostać w tyle? Jakie szanse i zagrożenia niesie? Do czego wykorzystywać Chat GPT w obszarze marketingu?
I jaki będzie ciąg dalszy „technologicznego wyścigu zbrojeń”?
O tym wszystkim dowiedzieć się można z najnowszego odcinka IAA POWER PODCAST z udziałem Aleksandry Przegalińskiej, profesorki i prorektorki Akademii Leona Koźmińskiego, badaczki Harvard University.

 – Sztuczna inteligencja to potężna technologia, inna niż wszystko to, co znaliśmy do tej pory. To dla nas wszystkich fundamentalna zmiana, porównywalna nawet do wprowadzenia Internetu. Kluczową kwestią będzie, jak zmianę tę skonsumują różne zawody – podkreśla prof. Aleksandra Przegalińska.

– Próbujmy, promptujmy i się nie bójmy – podsumował dyskusję Adrian Roman, Blink Market Lead – Poland, EssenceMediacom, uczestnik programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds, który poprowadził podcast.

 Po inspiracje i ekspercką dawkę wiedzy z obszaru sztucznej inteligencji, zapraszamy do wysłuchania podcastu, dostępnego na:

 

IAA POWER PODCASTS to nowy format branżowej dyskusji, proponowany przez IAA Polska.

Comments

comments

43
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...