Nowe redaktorki naczelne w serwisach lifestyle’owych Gazeta.pl

Jerzy Ciszewski - 01.02.2023
246

Za pracę dziennikarzy Plotek.pl odpowiada Karolina Borowska, a na czele eDziecko.pl stanęła Zuzanna Ałdycka

Od 1 lutego br. dwa serwisy lifestyle’owe z portfolio Gazeta.pl mają nowe redaktorki naczelne. Za pracę dziennikarzy Plotek.pl odpowiada Karolina Borowska, a na czele eDziecko.pl stanęła Zuzanna Ałdycka. Oba serwisy są liderami w swoich kategoriach tematycznych, a do obowiązków nowych redaktorek naczelnych – poza organizacją pracy redakcji – należy m.in. utrzymanie ich pozycji zasięgowej.
– W Gazeta.pl chcemy dostarczać naszym czytelniczkom i czytelnikom zarówno przydatnych informacji, jak i lżejszych treści, stanowiących odskocznię od otaczającej nas rzeczywistości – mówi Magdalena Wojtkiewicz, szefowa redakcji serwisów lifestyle’owych w Gazeta.pl. – Karolina Borowska i Zuzanna Ałdycka niejednokrotnie udowodniły, że potrafią tworzyć angażujący i jakościowy content. Jestem przekonana, że zarządzane przez nie serwisy będą spełniać oczekiwania naszych użytkowników, wciąż rozwijając się i umacniając na pozycji liderów w swoich kategoriach – dodaje.
Karolina Borowska związana jest z redakcją Plotek.pl od 2019 r. Od 2022 r. pełniła rolę szefowej newsroomu, a następnie była p.o. redaktorki naczelnej. Na nowym stanowisku odpowiada za utrzymanie wysokiego zasięgu serwisu Plotek.pl, będącego numerem 1 wśród serwisów o tematyce show-biznesowej, a także za realizację akcji specjalnych, organizację pracy wydawców i redaktorów, rozwój wideo oraz obecność serwisu w mediach społecznościowych, w tym na platformach Instagram i Tik Tok.

14.11.2022 Warszawa . Karolina Borowska . Gazeta pl .
Fot. Mateusz Skwarczek / Agencja Wyborcza.pl

Zuzanna Ałdycka pracuje w Agorze od 2012 r., a od 2018 związana jest z serwisem eDziecko.pl. W nowej roli chce zmieniać oblicze parentingu w polskim internecie, dostarczając rodzicom zarówno wiedzy, jak i rozrywki. Kierując redakcją eDziecko.pl, będzie wdrażała efektywny model pracy nad contentem, gwarantujący wzrost zasięgu oraz budowanie skutecznej współpracy między redakcjami i zespołem growth/SEO. Duży nacisk położy także na akcje specjalne – takie, jak wciąż rozwijana „Szkoła Rodzenia” czy format wideo „Mamy Czas”, w którym eksperci i gwiazdy rozmawiają o wszystkim, co dotyczy rodzicielstwa.

30.01.2023 Warszawa . , sesja dla Gazeta.pl .
Fot . Mateusz Skwarczek / Agencja Wyborcza.pl

Comments

comments

246
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...