Krzysztof Zawadzki awansuje na stanowisko Senior Marketing Managera marki Phlov by Anna Lewandowska

Informacja Prasowa - 21.11.2022
24

Jego nadrzędną rolą będzie współtworzenie oraz realizacja strategii pozycjonowania i komunikacji marki.

Krzysztof Zawadzki związany jest z Phov by Anna Lewandowska od początku istnienia marki. W swojej nowej roli będzie odpowiadał za prowadzenie kluczowych projektów marketingowych, takich jak wdrożenia nowości produktowych, planowanie aktywacji konsumenckich, a także współpracę z influencerami oraz ambasadorami marki. Dodatkowo będzie realizował strategię komunikacji Phlov, a także zajmie się opracowaniem i realizacją długoterminowych planów rozwoju.

Na pytanie o najbliższe plany związane z działaniami dla Phlov Krzysztof odpowiada:

W pierwszej kolejności chciałbym skupić się na relaunchu marki, finalizacji zmiany identyfikacji wizualnej, a także powiązanej z tym koordynacji wdrażania nowych opakowań. Pracuję również intensywnie nad wdrożeniem strategii komunikacji oraz nową odsłoną sklepu internetowego. To wymagający proces związany z opracowywaniem treści i zmianą metod oraz języka komunikacji z klientem. Mimo wielu wyzwań, realizacja tych zadań daje mi mnóstwo satysfakcji.

Krzysztof Zawadzki będzie również identyfikował nowe kierunki rozwoju Phlov. Ważnym elementem jego zadań stanie się budowanie zaangażowania wokół marki opartego na zaufaniu i relacjach z klientami.

Dzięki ogromnemu zaangażowaniu, a także wysokich kompetencjach strategicznych oraz marketingowych, Krzysztof wielokrotnie udowodnił, że jest odpowiednią osobą na tym stanowisku. Team Phlov ceni go za spokój, konsekwencję oraz ponadprzeciętne wyczucie estetyki – to niezwykle rzadki i jakże cenny zestaw cech. Mając w swoim zespole Krzysztofa, jestem spokojna o kierunek rozwoju marki. Wierzę, że wspólnie będziemy konsekwentnie dążyć do wyznaczonych celów – opowiada Agnieszka Dobrowolska, Dyrektor Marketingu Phlov by Anna Lewandowska.

Krzysztof Zawadzki ma na swoim koncie wieloletnie doświadczenie w obszarze e-commerce oraz content marketingu. Karierę rozpoczął jako e-commerce specialist i content creator dla platformy sprzedażowej Showroom.pl. Następnie rozwijał swoje skrzydła w redakcji online TVN, gdzie zajmował się tworzeniem jakościowych oraz angażujących treści dla odbiorców. Niezwykle cenne umiejętności stratega zdobył w agencji Tribe47, tworząc strategie komunikacji marki oraz strategie lejków sprzedażowych.

Krzysztofowi kreatywność towarzyszy nie tylko w pracy, lecz również w życiu prywatnym. Jego największą pasją jest architektura wnętrz oraz design użytkowy. W wolnym czasie realizuje się w rzemiośle – tworzy przedmioty z ceramiki, a także próbuje swoich sił w malarstwie olejnym. Świetnie odnajduje się również w nowoczesnych formach. Łączy fotografię z grafiką, tworząc inspirujące, digitalowe kolaże.

Comments

comments

24
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...