Kolejne odsłony Polzak Marketing 2021

Informacja Prasowa - 11.06.2021
166

Kolejne odsłony Polzak Marketing 2021

Kolejne odsłony Polzak Marketing 2021

16 czerwca odbędzie się drugie z trzech wydarzeń zaplanowanych w ramach tegorocznej edycji konferencji Polzak Marketing. Tematyka spotkania to „Marketing rozwiązań w digitalu. Czego uczy nas pandemia?” Spotkanie odbędzie się, w formule online, udział jest bezpłatny. Zwieńczeniem Polzak Marketing 2021, będzie spotkanie poświęcone produkcji TV, które odbędzie się 23 czerwca. Na oba wydarzenia obowiązuje rejestracja: https://onlineexperience.pl/POLZAKMARKETING2021/

Celem Polzak Marketing 2021 jest poszerzanie wiedzy oraz kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych, a także wymiana doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy środowiskami: marketingu, zakupów (procurementu), agencji komunikacji marketingowej oraz mediów i wydawców.

Najbliższe spotkanie – 16.06.2021 o godz. 15:00 – 16:30 będzie poświęcone tematyce wykorzystania potencjału digital w marketingu, nowych usługach, nietypowych partnerach i szansach na przyszłość.

O niestandardowych rozwiązaniach w digital marketingu powiedzą agencje Gameset, Fantasyexpo, Loyalty Point, Semahead, E-Contenta na bazie sukcesów swoich klientów – marek IKEA Group, KFC (AmRest), Black Red White, Grupa Żywiec. Panel dyskusyjny będzie składał się z 5 bloków tematycznych:

Temat 1: Jak szukać konsumentów o bardzo konkretnych potrzebach i budować ich zaangażowanie w digitalu?
Prelegenci:
Michał Rogowski, Head of E-Commerce and digital marketing Royal Canin – Mars
Błażej Soniewicki, Managing Partner – E-Contenta

Temat 2: In-game Advertising czyli wyższy level komunikacji w gamingu. KFC na mapach CS:GO.

Prelegenci:

Kamil Górecki, CEO/CO-FOUNDER – Fantasyexpo

Justyna Oracz, Head of Communications – Fantasyexpo

Temat 3: Bez danych jesteś po prostu kolejną osobą ze swoją opinią – praktyczne przykłady wykorzystania wiedzy o klientach w IKEA

Prelegenci:

Adam Nowak, Global Loyalty Leader –  IKEA Group

Dominik Zacharewicz – Managing Partner & Co-founder – ‎Loyalty Point

Temat 4: Partnerstwo, precyzja i duże pieniądze – jak efektywnie lokować digital media mix z wykorzystaniem rozwiązań business intelligence.  Semahead x BRW cooperation case study

Prelegenci:

Edyta Frąckowiak, Chief Operating Officer, V-ce President of the Board – Semahead

Michał Karolczyk, Business Development & Marketing Director – Semahead

Temat 5: Gaming nowym digitalem. Innowacyjne rozwiązania w marketingu na przykładzie kampanii Warka Planet of Gamers.
Prelegenci:
Artur Molęda, Brand Manager – Grupa Żywiec
Krzysztof Kiełpiński, Account Director – 2012 agency
Piotr Bombol, Chief Strategy Officer – Gameset

Ostatnie wydarzenie tegorocznej edycji Polzak Marketing 2021, poświęcone produkcji TV, odbędzie się 23 czerwca, w godz. 15:00 – 16:30 w formule online. Będzie o tym, jak w produkcji wspierają nas technologie, kreatywność i relacje? Co pozwoliło utrzymać niemal taką samą aktywność producentów w 2020 roku, co w latach poprzednich? Co się zmieniło, co było inne?

Podczas panelu eksperci będą rozmawiać m.in. o wnioskach z Badania Producentów za rok 2020 – badania, które objęło 23 domy produkcyjne i 920 zrealizowanych produkcji.

Wśród prelegentów znajdą się:

  • Julian Dworak – Dyrektor Klubu Producentów Reklamowych SAR
  • Kacper Sawicki, Chief Executive Officer – Papaya Films
  • Szymon Gruszecki, CEO / Co-Owner – Graffiti Films
  • Magdalena Olak, Partner & Managing Director – OTO Film

Rejestracja na wydarzenia: https://bit.ly/3t0Ej4d

Organizatorzy Polzak Marketing 2021:

  • Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
  • PSML – Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów

Współorganizatorzy:

  • Klub Agencji Eventowych SAR,
  • Klub Producentów Reklamowych,
  • Klub Ad Tech SAR

Partnerzy:

  • Boostmeet,
  • El Padre,
  • Live Age,
  • Lively,
  • Media Services,
  • Ministry of Creativity,
  • Meeting Application,
  • transmisjelive – produkcja tv i streaming

Comments

comments

166
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...