Ewelina Puławska z branżą PR związana jest od ponad 9 lat. Posiada bogate doświadczenie w realizacji kompleksowych kampanii komunikacyjnych. Dotychczas pracowała dla polskich i zagranicznych marek, w tym m.in. dla GO Sport, Subway, Easy Forex, Fundacja Integracja, Intrum Justita, Centrum Odszkodowań DRB, Ultimo, Würth Polska czy Bobby Burger. Jest absolwentką wydziału nauk humanistycznych UKSW, Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie oraz London School of Public Relations, zakończonej międzynarodowym certyfikatem PR. Od maja 2019 r. jest również członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, które zrzesza profesjonalistów z branży PR.
Good One PR to agencja strategicznego zarządzania komunikacją, obecna na polskim rynku od ponad 10 lat. Jest częścią grupy marketingowej Good One, dzięki czemu zapewnia kompleksowość usług poprzez dostęp do specjalistów z pozostałych obszarów komunikacji, takich jak: digital, social media, SEO i SEM. Siedziba główna agencji mieści się w Warszawie. W styczniu br. firma otworzyła swój pierwszy oddział, który znajduje się w pop-upie biurowym we Wrocławiu o nazwie „Pod Ciśnieniem”.