Monika Piasecka w agencji Abanana wprowadza nowe podejście do strategii

Informacja Prasowa - 17.02.2020
278

Monika Piasecka w agencji Abanana wprowadza nowe podejście do strategii

Abanana wzmacnia strategię myślenia potrzebami klienta, zatrudniając szefową komunikacji marketingowej popularnej firmy kosmetycznej. Monika Piasecka dołączyła do zespołu agencji pod koniec 2019 roku i objęła stanowisko Senior Strategy Plannera. W Abanana odpowiedzialna będzie za tworzenie strategii digital i ATL klientów agencji, działania R&D i szkolenia wewnętrzne.

Monika Piasecka doświadczenie zdobywała w agencjach Heads Advertising i OpusB, pracując dla marek takich jak: Lexus, Dr Witt, Berlin-Chemie, Amol, Orlen Oil, Serenada, Lusette, Galeria Kazimierz, Galeria Krakowska, Farmona, Nivea Soft, Hortex, Delecta, Castrol, Piątnica, Nałęczowianka, czy dobrze wszystkim znana Milka.

 

„Monika dzięki wieloletniemu doświadczeniu i pracy zarówno po stronie agencji, jak i klienta, doskonale rozumie potrzeby marketera. Dzięki temu, co pokazują już dokonania zespołu strategiczno-koncepcyjnego, dostarczamy naszym klientom jeszcze większą wartość przy zachowaniu tych samych cen” – twierdzi Łukasz Wołek, CEO Abanana oraz absolwent Szkoły Strategii Marki.

Comments

comments

278
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...