Wywiady z Olgą Tokarczuk i Donaldem Tuskiem już jutro w „Gazecie Wyborczej”

Informacja Prasowa - 06.12.2019
201

Wywiady z Olgą Tokarczuk i Donaldem Tuskiem już jutro w „Gazecie Wyborczej"

Wyjątkowa rozmowa z Olgą Tokarczuk – tuż przed wręczeniem autorce literackiej nagrody Nobla oraz wywiad z Donaldem Tuskiem wraz z przedpremierowym fragmentem jego książki „Szczerze”  to propozycja „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl na najbliższy weekend. W wydaniu nie zabraknie też „Magazynu Świątecznego”, „Wysokich Obcasów” oraz dodatku „Nasza Europa”. Weekendowa „Gazeta Wyborcza” ze specjalnym kodem dostępu do ponad 4 mln cyfrowych tekstów dziennika trafi do sprzedaży jutro, 7 grudnia br.

Sobotnie wydanie „Gazety Wyborczej” będzie zawierać jednorazowy kod dostępu, który pozwoli na bezpłatnie korzystanie z bogatej oferty materiałów na Wyborcza.pl przez miesiąc. W numerze nie zabraknie również specjalnego wydania „Magazynu Świątecznego” oraz stałych dodatków – „Wysokich Obcasów” i „Naszej Europy”, w których czytelnicy znajdą wiele ciekawych wywiadów i publikacji, uzupełnionych i rozwiniętych na Wyborcza.pl.

 

– Zawsze sobie wyobrażałam, że wiadomość o Noblu zastaje laureata czy laureatkę w ich skórzanym fotelu i on czy ona potem odbiera telefony z gratulacjami i udziela długich, głębokich wywiadów. Potem idzie z psem na nobliwy spacer i odkłania się uśmiechniętym dyskretnym przechodniom. Że to się odbywa, no właśnie, nobliwie. A to wyglądało zupełnie inaczej  – wyznaje Olga Tokarczuk tuż przed wręczeniem jej literackiego Nobla. Laureatka w rozmowie z Michałem Nogasiem opowiada o tym, jak wieść o nagrodzie zmieniła jej życie, jak radzi sobie w roli Noblistki i jakie ma plany na przyszłość.

 

W specjalnym wydaniu „Magazynu Świątecznego” można przeczytać również wywiad, w którym Donald Tusk mówi Tomaszowi Bieleckiemu m.in. – Wszystkie partie w Europie są bardziej zorientowanie na polityczny biznes niż na wartości. Chciałbym skorzystać z okazji i przywrócić właściwą kolejność – najpierw wartości, potem biznes. Były przewodniczący Rady Europejskiej prezentuje w rozmowie swój punkt widzenia na aktualną sytuację polityczną Polski i Europy. Dodatkowo na Wyborcza.pl – po raz pierwszy będzie można przeczytać obszerny fragment książki „Szczerze”, osobistego dziennika Donalda Tuska, który ukaże się  12 grudnia br. nakładem Wydawnictwa Agora.

Oprócz specjalnego wydania „Magazynu Świątecznego”, z sobotnią „Gazetą Wyborczą” niezmiennie ukażą się również „Wysokie Obcasy”, a w nich będzie można przeczytać m.in. o jednym z największych skandali w przedwojennej Warszawie, wywiad z Jamie Lee Curtis – m.in. o filmie „Na noże” oraz  rozmowę z Zuzanną Piontke, założycielką grupy Bezpestkowe, która opowiada o życiu z zespołem MRKH – wrodzonym brakiem lub niedorozwojem narządów rodnych. W „Wyborczej” nie zabraknie również dodatku „Nasza Europa”, w którym ukaże się m.in. rozmowa z Patricią Espinosą, pełnomocniczką ONZ ds. klimatu.

W serwisie Wyborcza.pl, czytelnicy znajdą rozwinięcie publikacji z drukowanego wydania dziennika – fragmenty książki „Szczerze” Donalda Tuska oraz pełną bibliografię książek Olgi Tokarczuk autorstwa Natalii Szostak.

Osoby nieposiadające subskrypcji treści Wyborcza.pl, mogą skorzystać ze specjalnego kodu, który znajdą w jutrzejszej „Gazecie Wyborczej”. Umożliwia on nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów znajdujących się w serwisie przez miesiąc.

Cena sobotniej „Gazeta Wyborczej” wraz z kodem dostęp do Wyborcza.pl wyniesie 7,99 zł.

Numer wspiera kampania w radiu, w internecie (Google, media społecznościowe), na nośnikach reklamy zewnętrznej, a także autopromocja w papierowym wydaniu „Gazety Wyborczej”. Działania przygotował zespół marketingu „Gazety Wyborczej”.

„Gazeta Wyborcza” jest liderem cyfrowej prasy w Polsce i jedynym polskim dziennikiemktóry znalazł się w prestiżowym rankingu „Global Digital Subscription Snapshot 2019″, wyróżniającym najchętniej kupowane cyfrowe wydania prasy na świecie. Więcej informacji o subskrypcjach cyfrowych Wyborcza.pl – https://prenumerata.wyborcza.pl/

Comments

comments

201
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...