Abanana Advertising z nowym New Business Managerem

Informacja Prasowa - 14.10.2019
40

Abanana Advertising z nowym New Business Managerem

Do zespołu agencji marketingowej Abanana Advertising dołączył Marcin Jaśko, który objął funkcję New Business Managera. Do jego zadań należy „risercz” rynku, budowanie relacji z potencjalnymi klientami agencji, pozyskiwanie zapytań i pomoc w pozyskiwaniu kontraktów. New Business Manager w ramach agencji współtworzy z działem Public Relations także politykę wizerunkową i PR agencji.

Marcin Jaśko ma 20-letnie doświadczenie zawodowe: pracował dla mediów, firm i agencji. Poprzednio był związany jako PR Manager z Grupą Reklamową Niedzielski, jako PR & New Business Manager z niezależnym domem mediowym IQ Media i jako New Business Director z agencją marketingu i PR – Bonjour.

Uczestniczył w pozyskaniu takich marek jak: ATDI, Ecolab, Queisser Pharma, AXA, Lirene, Szpital Dziecięcy im. św. Ludwika w Krakowie, Sense Monitoring, Infosys, Barwa. 

Jako PR Manager pracował dla: MPEC Kraków, Bezpiecni (Gmina Kraków), Hager, Sempertrans, ATDI, Polska Technika Górnicza S.A., Targi Katowice 2017, Europejsko – Azjatycka Fundacja Edukacji Biznesowej, Społeczne Towarzystwo Oświatowe – STO, Kulturo 2017, Wigilia Jana Kościuszko 2017, Kongres Polskiego Towarzystwa Urologicznego 2017, Szpital Jana Pawła II

Jest także szkoleniowcem z zakresu PR i media relations. Krakowianinem, absolwentem Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Comments

comments

40
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...