„Logo 80. rocznicy wybuchu II wojny światowej w pełni oddaje grozę tamtych dni” – Jerzy Ciszewski

Jerzy Ciszewski - 02.09.2019
134

"Logo 80. rocznicy wybuchu II wojny światowej w pełni oddaje grozę tamtych dni" - Jerzy Ciszewski

W naszych czasach praktycznie każde oficjalne działanie musi być wyróżnione własnym i unikalnym znakiem. Oczywiście jeszcze się chyba nie zdarzyło, aby różne środowiska, gremia, organizacje były zgodne co do wartości, jakości, celności przekazu, merytoryczności tego czy innego logo.

Wydaje się jednak, że ten znak graficzny, który w tym roku towarzyszył obchodom, w mojej osobistej opinii jest bardzo dobry, z naciskiem na słowo „BARDZO!” Nie mam zielonego pojęcia, kto je wymyślił i przygotował. Czy sygnuje to firma, czy też nazwisko jakiejś bardzo zdolnej osoby.

Trudno nie zgodzić się, że użyty element graficzny, samolotu zrzucającego bombę, w pełni oddaje grozę tamtych dni. Podczas Kampanii Wrześniowej Niemcy bardzo szybko uzyskali przewagę w powietrzu, bezkarnie bombardując nasz kraj. Na samym początku doświadczył tego Wieluń, później cały kraj. Ostatecznie, Warszawa skapitulowała 28 września, po 22 dniach obrony. W tym czasie m.in. niemieckie lotnictwo zniszczyło ponad 12% miasta.

Wielkie gratulacje dla tych ludzi, którzy stworzyli logo „80. rocznicy wybuchu II wojny światowej”.

Wyjątkowo uwrażliwione, pełne emocji, bardzo celne w przekazie historycznej prawdy.

Brawo!

Jerzy Ciszewski, CEO Hanami Communications

 

 

Comments

comments

134
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...