Start PGE na Twitterze z komentarzem Szpakowskiego

Informacja Prasowa - 30.08.2019
288

Start PGE na Twitterze z komentarzem Szpakowskiego

Sportowcy wspierani przez PGE oraz pracowniczka Biura Obsługi Klienta są twarzami spotu inaugurującego komunikację lidera sektora energetycznego na Twitterze. Otwarciu oficjalnego kanału PGE towarzyszy komentarz Dariusza Szpakowskiego – ikony polskiego dziennikarstwa sportowego.

„Cudowny tweet, pięknie podkręcony” – komentuje Dariusz Szpakowski uruchomienie konta PGE na jednym z najbardziej popularnych kanałów social media na świecie. Akcja spotu odbywa się na PGE Narodowym – symbolicznym i ważnym dla Polaków miejscu, z którym PGE Polska Grupa Energetyczna związana jest umową sponsorską od 2015 r. Nagranie zostało zrealizowane m.in. w szatni, w której do walki zagrzewają się piłkarze polskiej reprezentacji. Komentarz Dariusza Szpakowskiego sprawił, że emocje podczas zakładania oficjalnego konta PGE były równie gorące.

Ogromnie cenimy Dariusza Szpakowskiego, na którego komentarzu wychowały się całe pokolenia. Cieszymy się, że to właśnie on pomaga nam promować nasz wkład w polski sport, który staramy się wspierać od lat. Traktujemy to wsparcie w sposób misyjny, dlatego pomagamy rozwijać się sportowcom młodym i perspektywicznym, ale także wspieramy drużyny już zasłużone i z tradycjami – mówi Henryk Baranowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

Oprócz Małgorzaty Rzymczyk, kierownik Biura Obsługi Klienta PGE w Kielcach, w nagraniu pojawiają się także sportowcy sponsorowani przez PGE Polską Grupę Energetyczną: Alicja Tchórz – pływaczka i wielokrotna rekordzistka Polski, Kacper Piechocki – zawodnik podstawowego składu PGE Skry Bełchatów, Daniel Czykier – płotkarz z międzynarodowymi sukcesami na koncie oraz Wiktor Lampart – jeden z najmłodszych zawodowych żużlowców w PGE Ekstralidze.

Naszą obecność na Twitterze traktujemy jako naturalny kanał komunikacji, za pomocą którego na bieżąco będziemy informować o działaniach w Grupie PGE oraz komunikować się z naszymi klientami, liderami opinii publicznej oraz wszystkimi zainteresowanymi polską energetyką. Zachęcamy do śledzenia naszego konta, na którym będą pojawiać się atrakcyjne materiały przygotowywane specjalnie na ten kanał – dodaje Henryk Baranowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

Działające od tygodnia konto Grupy PGE obserwuje je już niemal pół tysiąca osób, a liczba ta stale rośnie. Wśród obserwujących są dziennikarze i eksperci związani z branżą energetyczną, ale także sportowcy, think tanki oraz popularni użytkownicy Twittera. Coraz większa jest także liczba odbiorców  przekazywanych za pomocą kanału treści, a spot z Dariuszem Szpakowskim ma już ponad 100 000 wyświetleń. Do tej pory liczba użytkowników, którzy zobaczyli tweety Grupy PGE, również przekroczyła 100 tys. użytkowników Twittera.

Grupa PGE chce być liderem innowacyjnych rozwiązań. Publiczna infrastruktura ładowania samochodów elektrycznych, wchodzące na rynek usługi smart-home czy sukcesywnie rozszerzana współpraca ze start-upami to tylko kilka obszarów, obok mediów społecznościowych, w których zaangażowanie firmy stale rośnie.

PGE ma świadomość, że miejscem pierwszego kontaktu klienta z marką jest coraz rzadziej infolinia i skrzynka mailowa, rośnie natomiast zainteresowanie komunikacją za pomocą oficjalnego profilu w mediach społecznościowych. W związku z tym ten kanał kontaktu Grupa PGE traktuje równie priorytetowo i stale go usprawnia, a efekty tej pracy widoczne są w branżowych raportach. Profil Grupy PGE na Facebooku to profil z największą liczbą fanów w branży energetycznej, a efektywne prowadzenie kampanii reklamowych na tym portalu pozwala docierać do ogromnej liczby odbiorców. Grupa prowadzi również kanał na YouTube oraz profil na LinkedIn, służący do działań rekrutacyjnych oraz budowania marki pracodawcy.  Grupa stara się opowiadać o marce PGE w sposób atrakcyjny i angażujący. Mówiąc o swoich naczelnych wartościach językiem mediów społecznościowych, potwierdza jednocześnie wizerunek firmy stabilnej, odpowiedzialnej i będącej blisko zarówno obecnych, jak i przyszłych klientów.

Grupa PGE jest liderem na rynku energii i ciepła. Ponad 40 proc. prądu płynącego z gniazdek polskich domów i przedsiębiorstw wyprodukowały elektrownie Grupy. Sieć linii, którymi PGE dystrybuuje energię do swoich klientów, pokrywa swoim zasięgiem niemal 40 proc. obszaru kraju, a jej długość – wynosząca ponad 290 tys. km wystarczyłaby na 7-krotne oplecenie kuli ziemskiej na wysokości równika. PGE jest również liderem w produkcji zielonej energii – posiada 33 elektrownie wodne
i 14 elektrowni wiatrowych na lądzie. Grupa rozwija także projekt budowy farm wiatrowych na Morzu Bałtyckim o łącznej mocy do 2545 MW, a energia elektryczna z wiatraków na morzu będzie w stanie zasilić nawet 4 mln gospodarstw domowych. PGE ma również ambitne plany w zakresie rozwoju fotowoltaiki. Celem Grupy jest osiągnięcie mocy 2,5 GW mocy zainstalowanych w tej technologii
w perspektywie 2030 r.

Link do profilu PGE na Twitterze:

https://twitter.com/Grupa_PGE

Comments

comments

288
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...