Wyborcza.pl z newsletterem ekologicznym i specjalną ofertą prenumeraty

Informacja Prasowa - 23.07.2019
52

Wyborcza.pl z newsletterem ekologicznym i specjalną ofertą prenumeraty

„Gazeta Wyborcza” namawia wszystkich do bycia eko i zwrócenia uwagi na kwestie ochrony środowiska naturalnego – od piątku 19 lipca br. można otrzymywać jej nowy newsletter ekologiczny, w którym Adam Wajrak i inni dziennikarze piszą, co robić, by zapobiec katastrofie klimatycznej. To kolejny element projektu „Wyborcza na zielono” oraz szerokiej kampanii redakcji pod hasłem „Klimat tworzą ludzie”, promującej tematy ekologiczne, w ramach której dostępna jest także oferta prenumeraty cyfrowej Wyborcza.pl.

 

Do bogatej oferty tekstów i projektów „Gazety Wyborczej” poświęconych ekologii dołączył w lipcu br. nowy newsletter ekologiczny. Cotygodniowy przegląd najważniejszych tekstów o ekologii będą prowadzić autorzy dziennika specjalizujący się w ochronie środowiska, m.in. Adam Wajrak, Dominika Wantuch, Monika Waluś, Aleksander Gurgul i Michał Olszewski. – Każdy z nich zajmuje się inną tematyką i każdy ma inną wrażliwość. Dzięki temu będziemy pokazywać dramatyczny stan środowiska z różnych stron – tłumaczy Mateusz Szaniewski, kierownik marketingu subskrypcji Wyborcza.pl. W pierwszym newsletterze, który został wysłany w piątek, 19 lipca br., Adam Wajrak opowiadał m.in. o projekcie „Siostry Rzeki” – niezwykłym rejsie aktywistek z Krakowa, które zwracają uwagę na bardzo niski poziom wody w polskich rzekach. Do tekstu Wajraka puentę dopisała polska rzeczywistość – galar aktywistek utknął na tamie we Włocławku.

 

– Dla „Wyborczej” szeroko rozumiana ekologia jest jednym z najważniejszych tematów w całej historii gazety. To temat ponad podziałami politycznymi. Potwierdzają to sygnały płynące od naszych czytelników, którzy wyraźnie upominają się o większą obecność relacji o kryzysie klimatycznym, odpadach, smogu czy suszy. Newsletter ma im pomóc w sprawnym odnajdywaniu tych treści – komentuje Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej”.

Wszyscy chętni mogą zapisać się na newsletter ekologiczny Wyborcza.pl na stronie: http://wyborcza.pl/newsletter_eko

 

Jednocześnie zespół „Gazety Wyborczej” zachęca wszystkich do dołączenia do grona cyfrowych prenumeratorów i skorzystania ze specjalnej oferty subskrypcyjnej pod hasłem „Klimat tworzą ludzie”. – Chcemy pokazać, że zmiany klimatyczne, które teraz obserwujemy, nie dzieją się same z siebie. Każdy z nas ma na nie wpływ. Pozytywnych i negatywnych bohaterów opisujemy w naszych serwisach codziennie – dodaje Mateusz Szaniewski. Szczegóły oferty można znaleźć na http://prenumerata.wyborcza.pl

 

„Gazeta Wyborcza” coraz więcej uwagi poświęca tematom związanym z ekologią i kryzysem klimatycznym. Na początku 2019 r. ruszył projekt „Wyborcza na zielono” – we wszystkich sekcjach dziennika ukazują się teksty poświęcone m.in. błyskawicznie postępującym zmianom klimatycznym w Polsce. W czerwcu we wszystkich wydaniach lokalnych i ogólnopolskim ukazał się obszerny „Raport o wodzie”, dokumentujący dramatyczną sytuację hydrologiczną w kraju. Dziennikarze „Gazety Wyborczej” opisują też politykę węglową, gospodarkę odpadami i rozwiązania antysmogowe. Więcej na: wyborcza.pl

 

Wiosną swoją akcję „Szanuję, nie marnuję” rozpoczęły także „Wysokie Obcasy”, które poprzez cykl artykułów inspirują czytelników do zmiany prostych codziennych nawyków i świadomego kupowania w duchu idei less waste. Więcej na: www.wysokieobcasy.pl/akcje-specjalne

Comments

comments

52
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...