O biznesie i motoryzacji w nowym programie wideo Gazeta.pl „Studio Biznes”

Informacja Prasowa - 19.06.2019
191

O biznesie i motoryzacji w nowym programie wideo Gazeta.pl „Studio Biznes"

Już dzisiaj – w środę, 19 czerwca br. na Gazeta.pl zadebiutuje program „Studio Biznes”, który poprowadzi Łukasz Kijek, redaktor naczelny Next.Gazeta.pl. Nowy format wideo będzie można oglądać w każdą środę o godz. 12:00 na żywo na stronie głównej Gazeta.pl.
„Studio Biznes” to nowoczesny, dynamiczny program w formule na żywo. Każdy odcinek nowego formatu wideo potrwa około 30 minut. W tym czasie, prowadzący – Łukasz Kijek, redaktor naczelny Next.Gazeta.pl porozmawia z gośćmi o najgorętszych tematach w biznesie i nie tylko. Do programu zaprosi gości związanych z gospodarką – właścicieli firm, przedstawicieli biznesu i organizacji pozarządowych, ministrów czy ekonomistów.
Zapowiedź programu można obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=R2EEzZyY_xI&feature=youtu.be
Żyję gospodarką na co dzień i chcę w przystępny sposób przybliżać ten temat użytkownikom Gazeta.pl. To będzie program, którego jeszcze nie było – pokazujący nie ścianę z notowaniami giełdowymi, ale biznes bliski ludziom. Bez pieniędzy nie da się wyedukować dzieci, dobrze odpocząć na wakacjach ani nawet wygrywać wyborów i właśnie o tym w „Studio Biznes” chcemy rozmawiać – z pasją, wiedzą, zaangażowaniem i warkotem motoryzacyjnym w finale – zaprasza Łukasz Kijek, prowadzący program „Studio Biznes”.
Program „Studio Biznes” będzie także miał część poświęconą motoryzacji, w której w roli eksperta wystąpi Tomasz Korniejew, szef serwisu Moto.pl. Przedstawi on najważniejsze trendy w tym segmencie i zaprezentuje najgorętsze premiery samochodowe w sezonie.
Pierwszy odcinek programu będzie można obejrzeć na stronie głównej Gazeta.pl w środę, 19 czerwca br. o godz. 12:00. Jego gośćmi będą: Katarzyna Karpa-Świderek z Fundacji WWF Polska, z którą Łukasz Kijek porozmawia m.in. o ekologicznej świadomości Polaków i segregacji odpadów, a także Michał Cessanis z „National Geographic Traveler” i Ewa Kubaczyk z Polskiej Izby Turystyki, którzy opowiedzą m.in. o tym, czy urlop w Polsce się opłaca i czy wakacje w ciepłych krajach muszą być drogie.

Program jest promowany na stronach Gazeta.pl, Next.Gazeta.pl i Moto.pl oraz w mediach społecznościowych.

 

Comments

comments

191
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...