FM Logistic rusza z nową kampanią wizerunkową w czterech krajach

Informacja Prasowa - 27.07.2021
18

FM Logistic rusza z nową kampanią wizerunkową w czterech krajach

FM Logistic rusza z nową kampanią wizerunkową w czterech krajach

„Tak pracują #Zawodowcy” – to hasło nowej, powstałej w Polsce, kampanii wzmacniającej wizerunek pracodawcy firmy FM Logistic. Działania employer branding będą prowadzone na czterech rynkach: w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja MJCC.

Nowa kampania FM Logistic ma także wesprzeć ewolucję postrzegania pracy w branży logistycznej, jako interesującej, dającej realną możliwość rozwoju i satysfakcję, bez względu na wiek czy płeć. Dlatego, zamiast modeli czy aktorów, w działania wizerunkowe zaangażowani zostali pracownicy firmy. I tak, bohaterami kampanii zostali przedstawiciele i przedstawicielki różnych działów i specjalizacji, na wszystkich poziomach organizacji. Łączy ich jednak to, że lubią swoją pracę i są znakomici w tym co robią.

Nieustanny rozwój zarówno firmy, jak i całej branży logistycznej, wiąże się z utrzymywaniem zaangażowania aktualnych zespołów oraz dynamicznym zapotrzebowaniem na nowych pracowników. Obok wzmocnienia wizerunku FM Logistic jako atrakcyjnego pracodawcy chcemy też odczarować pracę w logistyce jako zajęcia typowego dla mężczyzn. W kampanię zaangażowały się m.in. nasze operatorki wózków widłowych czy spedytorki, które są rewelacyjne w swoim fachu i dumne z tego, czym się zajmują – mówi Dawid Strzyżak, Recruitment & Employer Branding Manager Central Europe w FM Logistic.

Kampania, poza realizacją celów wizerunkowych, będzie m.in. wspierać rekrutację do nowych oraz już istniejących lokalizacji FM Logistic, w tym w Polsce, w związku z dynamicznym rozwojem firmy. W najbliższych miesiącach planowane są bowiem dalsze rekrutacje, a do końca roku FM Logistic w Polsce planuje powiększyć swój zespół o kolejnych kilkaset osób.

#Zawodowcy, dzięki którym mamy dostęp, do tego, co ważne

Pandemia koronawirusa i związane z nią obostrzenia pokazały, jak ważna jest ciągłość łańcucha dostaw i zapewnienie dostępu do niezbędnych produktów. Koncept #Zawodowcy jest wyrazem uznania i docenienia wszystkich pracowników FM Logistic. Twarzami kampanii są pracownicy różnych oddziałów firmy, którzy są świetni w tym, co robią, i bez których zapewnienie stałych dostaw nie byłoby możliwe – dodaje Adrian Juchimiuk, Employer Branding Director w agencji MJCC.

Pierwsze działania employer brandingowe ruszyły na polskim rynku w czerwcu i są prowadzone wielokanałowo, zarówno online, jak i offline. Koncept #Zawodowcy zostanie również zaadaptowany do pozostałych trzech rynków Europy Centralnej, na których działa FM Logistic. Działania poza Polską rozpoczną się jesienią.

Comments

comments

18
Komentarze
Sonda

Czy przypadek jazdy autem po alkoholu, dokonanej przez Beatę Kozidrak, będzie miał wpływ na jej dalszą karierę ??

Loading ... Loading ...