Wyjątkowy jubileusz będzie okazją do wielu ważnych spotkań i wydarzeń
W październiku 2023 roku IAA Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy najbardziej wpływowa, globalna organizacja zrzeszająca członków z branży komunikacji marketingowej, obchodzi 85. rocznicę powstania. Wyjątkowy jubileusz będzie okazją do wielu ważnych spotkań i wydarzeń.
Wśród jubileuszowych inicjatyw znajdą się:
- 3 października – prezentacja nowego logo i obchodów 85. rocznicy powstania IAA,
- 3 października – IAA Global B2B Brand Summit z prelekcjami światowych ekspertów,
- 4 października – uroczysta kolacja w Nowym Jorku z udziałem światowych liderów i partnerów IAA z 56 krajów,
- 6–8 marca 2024 r. — 45. Światowy Kongres IAA, który odbędzie się w Penang w Malezji, a jego przewodnią tematyką będzie zrównoważony rozwój, różnorodność, równość, inkluzywność i ESG.
– IAA wspiera branżę komunikacji marketingowej we wdrażaniu w kulturę firm kluczowych dla organizacji wartości. Kreatywność, ochrona interesów branży, edukacja, współpraca, rozwój zawodowy, różnorodność, równość i inkluzywność to wartości, które wyznaczają kierunek działań IAA – globalnie i w poszczególnych oddziałach – podkreśla Dagmara Szulce, Managing Director, IAA Global.
– 85-lecie to wspaniały jubileusz i ważny moment w historii IAA, największego stowarzyszenia marketingowego na świecie. Polski oddział również stanowi najszerszą i najbardziej wpływową reprezentację branży marketingowej w kraju. Nasz głos staje się coraz silniejszy – to co robimy, przekonuje do członkostwa i wspólnego kształtowania zrównoważonego rozwój branży kolejne firmy – z mediów, marketerów i agencji – mówi Agnieszka Sora, Prezeska Zarządu IAA Polska, Regional Director NCE Consulting GfK.
Obchodzące w tym roku 30-lecie istnienia IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, jest najszerszą, najbardziej wpływową reprezentacją branży reklamowej w Polsce. To jedyna organizacja w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich ponad 170 i to grono stale się powiększa. Misją IAA Polska jest kształtowanie zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej – z poszanowaniem zasad etycznych. Kluczowe wartości dla IAA Polska to transparencja, inkluzywność i współpraca, a przede wszystkim dialog: z partnerami
zewnętrznymi, ale też wewnątrz branży.
IAA Polska jest częścią największego stowarzyszenia marketingowego na świecie, istniejącego od 1938 roku. W Polsce działa nieprzerwanie od 1993 r.
Oficjalna strona IAA Polska: www.iaa.org.pl