Informacja Prasowa - 13.05.2020
138

Sieć stacji paliw AVIA startuje z kampanią wizerunkową

Sieć stacji paliw AVIA startuje z kampanią wizerunkową  „Wielki plus za …” i tym samym rozpoczyna realizację nowej strategii marketingowej

Sieć stacji paliw AVIA, którą rozwija w Polsce i na Ukrainie spółka UNIMOT S.A., rozpoczyna kampanię wizerunkową, która ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki AVIA.

Kampania wizerunkowa którą uruchamiamy to tylko część nowej strategii marketingowej, którą dla marki AVIA będziemy wdrażać na rynku polskim. W pierwszej kolejności chcemy edukować naszych potencjalnych klientów o szwajcarskich korzeniach marki AVIA oraz jej europejskim zasięgu, czyli ponad 3200 stacjach w 15 krajach Europy. W drugim kroku chcemy przekonać klientów, że szwajcarskość naszych korzeni niesie za sobą wysoką jakość usług i produktów na stacjach, która jednocześnie dostosowana jest cenowo do polskich realiów rynkowych — mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Dyrektor Marketingu w UNIMOT S.A., odpowiedzialna za wizerunek marki AVIA. Zdajemy sobie sprawę, że przed nami trudne zadanie, ale lubimy wyzwania, dlatego stawiamy sobie jeszcze bardziej ambitny cel, którym jest doprowadzenie do sytuacji, gdy w niedalekiej przyszłości marka AVIA będzie postrzegana jako „love brand” na rynku stacji paliw w Polsce — dodaje Bobrukiewicz.

Platforma „Wielki plus dla AVIA za…” łączyć będzie wszelkie aktywności marketingowe podejmowane przez zespół AVIA. Przede wszystkim jednak „plus” przedstawiony w postaci krzyża szwajcarskiego ma nawiązywać do korzeni marki. Odniesienia do Szwajcarii i stylu znanego jako Swiss Design odnaleźć można w całej komunikacji wizerunkowej — w projektach wykorzystywana jest czcionka Helvetica (nazwa pochodzi od słowa Helwecja, rzymskiego określenia obecnych terenów Szwajcarii), a same kreacje przygotowane są w oparciu o zorganizowany styl, asymetryczne kształty, wyraźne linie, minimalistyczne blokowe układy oraz charakterystyczne dla Szwajcarii biało-czerwone barwy.

Kampania realizowana będzie na rynku polskim. Swoim zasięgiem obejmie Internet, social media, radio, nośniki outdoorowe w okolicach stacji oraz komunikację BTL na stacjach.

Comments

comments

138
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...