70 lat tradycji i doświadczenia – „Herbapol-Lublin” S.A. świętuje urodziny

Informacja Prasowa - 04.07.2019
236

70 lat tradycji i doświadczenia - „Herbapol-Lublin” S.A. świętuje urodziny

„Herbapol-Lublin” S.A., jeden z największych polskich producentów herbat, dżemów i syropów, obchodzi jubileusz 70-lecia. Działania promocyjno-reklamowe zaplanowane od lipca do końca roku obejmują aktywności skierowane bezpośrednio do konsumentów oraz komunikację w mediach.

Firma „Herbapol-Lublin” S.A. powstała w maju 1949 roku jako „Centrala Zielarska” z oddziałem w Warszawie i wybranych miastach Polski. Przez ostatnie 70 lat firma nieustannie się rozwija, z sukcesem łącząc tradycję z nowoczesnością. „Herbapol-Lublin” niezmiennie opiera swoją działalność na produktach wysokiej jakości, które inspirowane są naturą. Portfolio produktów obejmuje dwie wiodące marki – Herbapol (m.in. herbaty, syropy, produkty dżemowe, napoje) oraz Big-Active, którą firma przejęła 8 lat temu. W 2019 roku Herbapol-Lublin S.A. po raz kolejny otrzymał nagrodę Diament Forbesa dla najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce.

„Chęć odtworzenia polskiej tradycji zielarstwa dała początek niezwykłej historii marki, którą, na przestrzeni lat, pokochały pokolenia. Mimo upływającego czasu i pojawiających się nowych trendów konsumenckich jedno pozostało niezmienne – czerpiemy inspirację z natury, jej bogactwa i różnorodności, szanując jednocześnie jej unikalne zasoby. Nasza wiedza i wieloletnie doświadczenie pozwalają nam tworzyć wyjątkowe produkty, które co roku otrzymują liczne nagrody, takie jak „Złoty Paragon”, „Hit Handlu” czy „Dobra Marka”. Dlatego, świętując w tym roku 70-lecie istnienia firmy, zapraszamy wszystkich konsumentów do udziału w przygotowanych atrakcjach, tym samym dziękując im za ich wieloletnie zaufanie i sympatię.” – mówi Evangelos Evangelou, Prezes Zarządu „Herbapol-Lublin” S.A.

W ramach obchodzonego jubileuszu, „Herbapol-Lublin” S.A. rusza w trasę nad polskie morze z akcją „Herbapol Food Truck”, który odwiedzi 7 nadmorskich miast: Władysławowo, Juratę, Jastarnię, Jastrzębią Górę, Łebę, Gdynię oraz Sopot. W specjalnie zaaranżowanej strefie konsumenci będą mogli spróbować produktów marki Herbapol, w tym nowości, takie jak herbatki, które przygotowuje się z zimną wodą czy gotowe do picia napoje ziołowe i herbaciane. W wybranych miastach animacje odbywać się będą w ramach akcji „Scena Kulturalna”. Wakacyjny cykl eventów zakończy się świętowaniem w Lublinie.

Jesienią działania związane z jubileuszem firmy zostaną wsparte komunikacją w prasie, a na rynku pojawi się limitowana edycja produktów, nawiązująca do 70-letniej historii tradycji marki na polskim rynku. Z tej okazji zaprojektowano również okolicznościowe logo Herbapol, które towarzyszy komunikacji. Zwieńczeniem obchodów będzie coroczna gala „Herbapol Esencja Natury”, podczas której marka Herbapol nagradza osoby ze świata kultury, nauki, sportu, które w swoim życiu zawodowym lub prywatnym – inspirują i kierują się właśnie naturą.

Kreację i produkcję Herbapol Food Truck oraz cykl animacji nad morzem przygotowała agencja eventowa A&A Agencja.

Za wsparcie PR odpowiada agencja Big Picture.

Comments

comments

236
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...