7 milionów fanów na jednym boisku
Taki tłum pokryłby piłkarskie boisko, gdyby w ostatnią sobotę swoiminternetowym idolom przyjechali kibicować wszyscy fani, śledzący ich kanały na YouTube. 29 czerwca odbył się pierwszy w historii Trening Gwiazd Internetu, w którym udział wzięli najpopularniejsi polscy influencerzy.
Stowarzyszenie „Nadzieja na Mundial” i LifeTube, największa sieć partnerska YouTube w Polsce zrzeszająca twórców internetowych, zaprosiło na stadion Dolcan Arena w Ząbkach najpopularniejszych polskich influencerów i gwiazdy internetu, niektóre debiutujące w nietypowej dla siebie roli piłkarzy. Na murawę stadionu wybiegli: Tritsus, Admiros, ekipa GDfootball, Goldzor, Hadesiak, Jedyy, Kameralnie, PNTCMZ, Seto, Tivolt. Trener Dariusz Dziekanowski szlifował talenty internetowych mistrzów dryblingów i kiwek – zabłysną nimi podczas wielkiego Meczu Gwiazd: Telewizja vs Internet, który zostanie rozegrany 14 lipca o godz. 16:00 na stadionie warszawskiej Legii, w ramach VII Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej.
Organizatorem VII Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej jest Stowarzyszenie „Nadzieja na Mundial”. Sponsorem głównym Mistrzostw jest sieć sklepów Biedronka. Sponsorami są firmy PZU i Wratislavia BIO-diesel, mecenasem turnieju jest Energa. Partnerem strategicznym imprezy jest m.st. Warszawa. Główni partnerzy
Mistrzostw to: Program ograniczania przestępczości i aspołecznych zachowań „Razem bezpieczniej im. Władysława Stasiaka” MSWiA, Legia, LifeTube, MZA, Zina. Patronatem honorowym turniej objęli Minister Sportu i Turystyki i Polski Związek Piłki Nożnej. Patronami medialnymi są TVP Sport, Polska Agencja Prasowa, UrbanINFO.tV
Partnerem wydarzenia jest LifeTube – wyspecjalizowana agencja influencer marketingu i sieć partnerska YouTube, aktualnie zrzesza ponad 500 twórców wideo, o łącznej liczbie przekraczającej 95 milionów subskrypcji. Twórcy LifeTube generują średnio 660 mln wyświetleń miesięcznie.
Więcej informacji o Mistrzostwach na stronie www.nadziejanamundial.pl oraz na profilu FB: Hope for Mundial.