H2O Creative dla marki ORANGINA

Informacja Prasowa - 29.08.2019
183

H2O Creative dla marki ORANGINA

H2O Creative wystartowała z szerokozasięgową kampanią TV i digital dla kultowej marki ORANGINA. Agencja, obok wypracowania strategii i idei kreatywnej, stworzyła 8” billboardy sponsorskie na potrzeby emisji telewizyjnej oraz 30” spot dedykowany platformie VOD i YouTube. Uzupełnieniem kampanii będą działania w sieci, w tym komunikacja z wykorzystaniem social media. To już kolejny rok współpracy pomiędzy marką ORANGINA a H2O Creative.     

Po zeszłorocznej komunikacji opartej na unikatowym rytualne wstrząsania butelki, w tym roku agencja postanowiła skupić się na cesze, która odróżnia Orangina i czyni ją wyjątkową na tle innych napojów gazowanych. Zaproponowana marce koncepcja zakłada, że każdy z nas ma w sobie „to coś” co przyciąga i intryguje nasze otoczenie. By jednak było to autentyczne, musi pochodzić z naszego wnętrza, być dla nas charakterystyczne w ten naturalny, niewymuszony sposób. Nie inaczej jest z Orangina – jedynym napojem na rynku, mającym w sobie prawdziwy miąższ z pomarańczy. Dlatego marka pragnie docenić „to coś” – nie tylko u siebie, ale przede wszystkim u innych.

Kluczowym elementem kampanii, obok standardowych działań w sieci, jest wypuszczenie na YouTube oraz platformę VOD 30” spotu opowiadającego historię „tego czegoś” wg. Orangina. Uzupełnieniem komunikacji będą 8” billboardy sponsorskie emitowane w kluczowych stacjach telewizyjnych.

H2O Creative to nasz wieloletni, zaufany partner marketingowy i to na wielu poziomach. Co roku agencja nie tylko realizuje działania komunikacyjne, ale także aktywnie uczestniczy w tworzeniu całościowej strategii rozwoju dla Orangina. Do tej pory każde postawione przed zespołem H2O wyzwanie zostało zrealizowane z należytą starannością, a założone cele komunikacyjne i biznesowe osiągnięte. Wierzymy, że i tym razem kampania będzie skuteczna i przyniesie oczekiwane efekty– mówi Katarzyna Łuszczyk Brand Manager Orangina Schweppes Polska.

Za strategię, ideę komunikacyjną i realizację kampanii oraz materiały kreatywne odpowiedzialna jest H2O Creative. Planowanie i zakup mediów – WaveMaker.

Comments

comments

183
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...