Weź udział w konferencji dla najlepszych specjalistów branży marketingowej

Informacja Prasowa - 28.03.2017
237

6. edycja konferencji Łódź Jungle Web

Łódź Jungle Web – daj się zaprosić do najbardziej inspirującej dżungli w Polsce!

Już 6 i 7 kwietnia, na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, odbędzie się 6 edycja konferencji Łódź Jungle Web. To, co wyróżnia to wydarzenie, to przede wszystkim dziki klimat dżungli, do której zapraszani są najlepsi specjaliści branży marketingowej, social media, nowych technologii i start-upów. W tej edycji w dżungli królować będzie video marketing.

Łódź Jungle Web to wartościowa merytoryka dla tych, którzy lubią, gdy jest treściwie, ale również wspaniała okazja do zawierania nowych znajomości i dobrej zabawy.

„Klimat Jungle Web jest unikalny, a ludzie, których co roku tam poznaję należą do najfajniejszych, jakich kiedykolwiek spotkałem” – mówi Michał Sadowski z Brand24.

Na celowniku

W tym roku Rada Plemienia Jungle Web na celownik wzięła video marketing – trend, który coraz bardziej się rozwija i ma ogromny potencjał, by zainteresowanie nim rosło także w kolejnych latach. Video jest formą szybką do przyswojenia, często o dużym ładunku emocjonalnym, co czyni ją niezwykle efektywnym narzędziem marketingu internetowego. Potwierdza to także stały rozwój Snapchata, Instagrama czy Facebooka. Na czynniki pierwsze temat ten rozłoży, jak sama o sobie mówi, ewangelistka video marketingu – Magdalena Daniłoś. Jej książka „Video marketing nie tylko na YouTube” niemal natychmiast stała się bestsellerem.

Z kolei podczas panelu dyskusyjnego „Przyszłość Internetu w telewizji czy telewizji w Internecie?”, Kaja Szafrańska (z kanału Jakbyniepaczec), Jakub Jankowski (Matura to Bzdura oraz Onet.pl) i Magdalena Daniłoś (OFFON Agency), będą dyskutować o tym, czy Internet wypiera telewizję i jak telewizja ewouluje, by dotrzymać kroku wymagającym odbiorcom.

Influencerzy w dżungli

Video marketing to jednak nie jedyny temat, jaki pojawi się w ciągu dwudniowego wydarzenia. Pierwszy dzień zakończy rozmowa Michała Sadowskiego, Marcina Maja i Macieja Budzicha na temat nowych trendów w Internecie. Pojawią się również prelekcje dotyczące budowania strategii marketingowych, PR i content marketingu.

Piątek rozpocznie się prelekcją Kamila Pawłowskiego z firmy VML o kontrowersyjnym tytule „Czy influencerzy wywołują choroby?”. Uczestnicy wydarzenia dowiedzą się, kim są influecerzy i jaką rolę odgrywają w dzisiejszym marketingu internetowym. Z nieco innej perspektywy na temat ten spojrzy Katarzyna Kędzierska, autorka największego bloga o minimalizmie w Polsce. Opowie bez cenzury o współpracy z markami. Blok tematyczny zamknie Łukasz Głombicki, Head of Communications w LifeTube – największej sieci zrzeszającej twórców internetowych w Europie Środkowo-Wschodniej.

Po przerwie pojawią się na scenie przedstawiciele firmy IMAGINE z wystąpieniem dotyczącym designu w procesie kształtowania marki. Podczas kolejnego bloku wiele cennych informacji zdobędą rówież miłośnicy nowych technologii i start-upów.

Na zakończenie konferencji organizatorzy zaplanowali panel dyskusyjny dotyczący hejtu w sieci. Poprowadzi go Monika Czaplicka, autorka fanpage „Kryzysy w social mediach wybuchają w weekendy” oraz bloga Czaplicka.eu. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację. Rozmowę poprowadzi z Nadią Długosz, członkinią zespołu kreatywnego Abstrachuje.TV, ale przede wszystkim scenarzystką i reżyserką „Beksy”.Trzecim gościem panelu będzie Łukasz Głombicki.

Praktyka na warsztatach

Oprócz prelekcji i paneli dyskusyjnych uczestnicy Łódź Jungle Web będą mogli skorzystać z 4 ceryfikowanych warsztatów. Wcześniej należy jednak dokonać zapisu na stronie wydarzenia w zakładce agenda. Tematy warsztatów to:

  • „Jak przygotować skuteczną komunikację kryzysową? Case study”,
  • „Optymalizacja reklam FB i Insta Ads – 10 kroków do podniesienia efektywności kampanii”,
  • „Wiesz co o Tobie mówią w Internetowej dżungli? Praktyczne wykorzystanie monitoringu Internetu Brand24”,
  • „Jak mówić językiem klienta?”.

Nie tylko merytoryka

Łódź Jungle Web to także okazja do networkingu i dobrej zabawy. Na patio wśród palm i leżaków czekać będzie firma Roboty i spółka, która udostępni uczestnikom konferencji okulary VR, zaprezentuje możliwości drukarki 3D i drony. Będzie również fotobudka i wiele konkursów.

„Na Jungle Web będę miał przjemność gościć już po raz drugi. Z pełnym przekonanem mogę powiedzieć – to wydarzenie, które w niczym nie odbiega od wielkich, znanych konferencji branżowych. Doskonałe miejsce dla każdego entuzjasty nowych technologii oraz e-marketingu, by chłonąć wiedzę zarówno od praktyków z wieloletnim doświadczeniem, jak i pasjonatów. Polecam wszystkim, którzy chcą poznać najnowsze trendy, a przy okazji ciekawie spędzić czas w inspirującej atmosferze. Do zobaczenia na Jungle Web!” – powiedział Marcin Maj, OS3.

Więcej informacji oraz agendę wydarzenia można znaleźć na stronie www.jungleweb.pl

Portal PublicRelations.pl jest patronem medialnym „Łódź Jungle Web

jungle web public relations

Comments

comments

237
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...