TalentMedia i Gameset partnerami

Redakcja PR - 25.10.2018
216

Kanały twórców z Gameset staną się częścią oferty TalentMedia

Sieć partnerska TalentMedia i agencja marketingu rozrywkowego Gameset nawiązały strategiczne partnerstwo. W ramach umowy, kanały YouTube twórców współpracujących z Gameset zostaną zrzeszone w TalentMedia i staną się częścią oferty sieci. Oba podmioty będą także współpracować przy rozwoju oferty na platformę Twitch w Polsce oraz wzajemnie oferować usługi swoim klientom.

TalentMedia i Gameset mają już na koncie wspólne działania. Kilka miesięcy temu spółki prowadziły kampanię contentową na automatycznej platformie do prowadzenia kampanii na YouTube – TalentTube.tv, która wspierała promocję nowego sezonu popularnej gry Fortnite. Efekty kampanii dały podstawy do decyzji o nawiązaniu szerszego partnerstwa, które docelowo obejmie region CEE. TalentMedia i Gameset będą oferować wzajemnie swoje usługi klientom oraz wspólnie rozwijać ofertę gamingową, ze szczególnym uwzględnieniem platformy Twitch. Influencerzy prowadzący kanały na YouTube, którzy współpracują z Gameset, będą zrzeszeni w TalentMedia.

„Takiego partnera szukaliśmy. Gameset to dynamicznie rozwijająca się agencja z doświadczeniem w obszarze gamingu i esportu, z dużą ekspertyzą na temat streamingów live oraz Twitcha. Dzięki tej współpracy rozszerzymy naszą ofertę o branded content właśnie w tych obszarach. Nie bez znaczenia jest też fakt, że Gameset jest agencją Epic Games w regionie CEE, to otwiera przed nami nowe możliwości budowania widowni wokół najpopularniejszych na świecie gier i utalentowanych gamerów, którzy skupiają miliony fanów” – komentuje Filip Vukić, Head of Talents w sieci TalentMedia.

Dla agencji Gameset nawiązanie partnerstwa oznacza rozszerzenie oferty w obszarze influencer marketingu.

„Po otwarciu Gameset Network dedykowanej najciekawszym i najszybciej rozwijającym się streamerom na Twitchu przyszedł czas na rozszerzenie naszej działalności o obszar YouTube. Zdecydowaliśmy się sprzymierzyć z TalentMedia, która jest czołową siecią w Polsce. Jestem pewny, że wszystkim naszym klientom przyniesie to wiele korzyści i pozwoli dotrzeć do nowych grup widzów. Z kolei współpracujący z nami streamerzy będą mogli brać udział w kampaniach tworzonych przez TalentMedia i rozwijać swoje kanały na YouTube. Jestem pewny, że wspólnie dostarczymy naszym klientom i partnerom rozwiązania branded content na najwyższym poziomie. A przede wszystkim zapewnimy stabilny rozwój twórcom zrzeszonym w naszej sieci partnerskiej” – komentuje Piotr Bombol, CEO Gameset.

Comments

comments

216
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...