Największy polski serwis o zdrowiu startuje z kampanią wizerunkową
Poradnikzdrowie.pl, lider w segmencie serwisów o tematyce zdrowotnej, rozpoczął kampanię wizerunkową w telewizji, Internecie, radiu i prasie. Działania reklamowe prowadzone są w związku z przebudową serwisu, zmianą layoutu i odświeżeniem logotypu.
Kampania ma na celu utrwalenie wizerunku Poradnikazdrowie.pl jako źródła fachowych porad i informacji na tematy związane ze zdrowiem całej rodziny. Serwis pomaga znaleźć odpowiedzi na pytania, dotyczące różnorodnych zagadnień, od zwykłego przeziębienia, poprzez profilaktykę i leczenie chorób przewlekłych, aż po tematy związane z dobrym samopoczuciem, racjonalnym odżywianiem, uprawianiem sportu, a także urodą.
Reklamy Poradnikazdrowie.pl zobaczyć można na kanałach TV4, Polsat Cafe i Super Polsat, w serwisach internetowych Rz.pl, Dziennik.pl, Zwierciadlo.pl oraz na witrynach należących do Grupy ZPR Media. Spoty radiowe pojawiły się na antenie Radia ESKA, Eski ROCK, Radia WAWA, Radia VOX FM i Radia Plus. Kampania prasowa obejmie magazyny „Zwierciadło” i „Sens” oraz tytuły należące do Grupy ZPR Media.
Spot reklamowy został zrealizowany przez Dział Produkcji TV ZPR Media SA.
Link do spotu: poradnikzdrowie.pl/aktualnosci/nowa-kampania-wizerunkowa
Poradnikzdrowie.pl jest liderem wśród serwisów o zdrowiu i zdrowym stylu życia. Według badań Gemius/PBI (dane za wrzesień 2018 r.) serwis miał ponad 7,3 mln realnych użytkowników.
Comments
