„Potrzeby inspirują do zmian”

Redakcja PR - 24.10.2018
3

Castorama inspiruje do dekorowania wnętrz

Sieć sklepów zaprezentowała nową odsłonę kampanii wizerunkowej „Potrzeby inspirują do zmian”. To już czwarty z tej serii spot reklamowy sieci, zachęcający do ulepszania mieszkań i domów. Tym razem firma pokazuje, jak wiele w naszym życiu może odmienić odpowiednie udekorowanie wnętrz.

Historia opowiedziana w najnowszej odsłonie kampanii „Potrzeby inspirują do zmian” jest doskonałym dowodem na to, że do przeprowadzenia metamorfozy wystarczy dobry pomysł i odrobina chęci. Już w pierwszych scenach poznajemy młodą dziewczynę, która przenosząc się do mieszkania swojego partnera, pragnie wprowadzić tam odrobinę ciepła i koloru. Sięgając, m.in. po nowe zasłony, dywan, wzorzystą tapetę i modne obrazy, jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, zamienia zwyczajne wnętrze w przytulny i stylowy dom, poruszając serce bliskiej sobie osoby.

 

„W najnowszym spocie pokazujemy, jak istotną rolę pełnią dekoracje w naszym życiu. Chcemy podkreślić, że przy wsparciu naszych doradców oraz bogatej ofercie, nasi klienci mają nieograniczone możliwości w zakresie dekorowania wnętrz swoich domów i nadawaniu im pożądanego charakteru, aby wszyscy domownicy mogli czuć się w nich komfortowo. Zgodnie z hasłem »Razem damy radę« wspieramy klientów na każdym etapie realizacji domowych projektów, również wtedy, gdy o wyglądzie mieszkania możemy zadecydować dzięki dodatkom.” – mówi Beniamin Schön, Dyrektror Marketingu w Castorama Polska.

 

Castorama podkreśla, że podczas ulepszania domów lub mieszkań ważna jest zarówno funkcjonalność, jak i wygląd, a zmiana wystroju może pozytywnie wpłynąć na nas i nasze relacje z najbliższymi. Sieć umożliwia klientom przeprowadzanie mniejszych i większych metamorfoz, m.in. stale doskonaląc swoją ofertę. W asortymencie firmy znajdziemy całą gamę produktów, które w łatwy sposób pozwolą przearanżować każde pomieszczenie w zależności od nastroju czy pory roku.

Nowa reklama nawiązuje do produktów i ciekawych rozwiązań zaprezentowanych przez Castoramę w najnowszym katalogu Dekoracje 2018, opracowanym przy bliskiej współpracy z Dorotą Szelągowską. Jest on źródłem wielu inspiracji, jak również sprawdzonych patentów i trików dekoracyjnych, których zastosowanie pozwala w łatwy sposób urządzić wnętrze. Zawarte tu porady są kontynuacją roli, jaką na co dzień w sklepach odgrywają pracownicy Castoramy, którzy zawsze chętnie dzielą się swoim doświadczeniem i wiedzą. Dzięki temu, zarówno poważny remont, jak i dekorowanie są prostsze i przyjemniejsze.

Podobnie, jak w przypadku poprzednich odsłon kampanii wizerunkowej, poświęconych kuchniom, łazienkom i ogrodom, również najnowsza wspierana jest serią spotów produktowych. Działania obejmują największe stacje telewizyjne. Uzupełnieniem są też reklamy radiowe, internetowe oraz billboardy.

Comments

comments

3
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...