„Potrzeby inspirują do zmian”

Redakcja PR - 24.10.2018
62

Castorama inspiruje do dekorowania wnętrz

Sieć sklepów zaprezentowała nową odsłonę kampanii wizerunkowej „Potrzeby inspirują do zmian”. To już czwarty z tej serii spot reklamowy sieci, zachęcający do ulepszania mieszkań i domów. Tym razem firma pokazuje, jak wiele w naszym życiu może odmienić odpowiednie udekorowanie wnętrz.

Historia opowiedziana w najnowszej odsłonie kampanii „Potrzeby inspirują do zmian” jest doskonałym dowodem na to, że do przeprowadzenia metamorfozy wystarczy dobry pomysł i odrobina chęci. Już w pierwszych scenach poznajemy młodą dziewczynę, która przenosząc się do mieszkania swojego partnera, pragnie wprowadzić tam odrobinę ciepła i koloru. Sięgając, m.in. po nowe zasłony, dywan, wzorzystą tapetę i modne obrazy, jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, zamienia zwyczajne wnętrze w przytulny i stylowy dom, poruszając serce bliskiej sobie osoby.

 

„W najnowszym spocie pokazujemy, jak istotną rolę pełnią dekoracje w naszym życiu. Chcemy podkreślić, że przy wsparciu naszych doradców oraz bogatej ofercie, nasi klienci mają nieograniczone możliwości w zakresie dekorowania wnętrz swoich domów i nadawaniu im pożądanego charakteru, aby wszyscy domownicy mogli czuć się w nich komfortowo. Zgodnie z hasłem »Razem damy radę« wspieramy klientów na każdym etapie realizacji domowych projektów, również wtedy, gdy o wyglądzie mieszkania możemy zadecydować dzięki dodatkom.” – mówi Beniamin Schön, Dyrektror Marketingu w Castorama Polska.

 

Castorama podkreśla, że podczas ulepszania domów lub mieszkań ważna jest zarówno funkcjonalność, jak i wygląd, a zmiana wystroju może pozytywnie wpłynąć na nas i nasze relacje z najbliższymi. Sieć umożliwia klientom przeprowadzanie mniejszych i większych metamorfoz, m.in. stale doskonaląc swoją ofertę. W asortymencie firmy znajdziemy całą gamę produktów, które w łatwy sposób pozwolą przearanżować każde pomieszczenie w zależności od nastroju czy pory roku.

Nowa reklama nawiązuje do produktów i ciekawych rozwiązań zaprezentowanych przez Castoramę w najnowszym katalogu Dekoracje 2018, opracowanym przy bliskiej współpracy z Dorotą Szelągowską. Jest on źródłem wielu inspiracji, jak również sprawdzonych patentów i trików dekoracyjnych, których zastosowanie pozwala w łatwy sposób urządzić wnętrze. Zawarte tu porady są kontynuacją roli, jaką na co dzień w sklepach odgrywają pracownicy Castoramy, którzy zawsze chętnie dzielą się swoim doświadczeniem i wiedzą. Dzięki temu, zarówno poważny remont, jak i dekorowanie są prostsze i przyjemniejsze.

Podobnie, jak w przypadku poprzednich odsłon kampanii wizerunkowej, poświęconych kuchniom, łazienkom i ogrodom, również najnowsza wspierana jest serią spotów produktowych. Działania obejmują największe stacje telewizyjne. Uzupełnieniem są też reklamy radiowe, internetowe oraz billboardy.

Comments

comments

62
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...