Tagmax dla one2tribe

Redakcja PR - 22.10.2018
190

Interaktywne wideo wzbogaci szkolenia sprzedażowe

Platforma motywacyjna one2tribe wdraża technologię Tagmax w swoich rozwiązaniach szkoleniowych dla dużych sieci sprzedaży. Zastosowanie interaktywnego wideo platformy Tagmax wzbogaci elektroniczne szkolenia, które one2tribe realizuje dla kilkudziesięciu firm w Polsce i zagranicą, m.in. operatorów telekomunikacyjnych, sieci retailowych oraz firm z branży finansowej, ubezpieczeniowej i farmaceutycznej.

Tagmax to innowacyjna platforma typu „pop-up store” dla Internetu, umożliwiająca umieszczanie w materiałach wideo ruchomych i statycznych tagów. Łącząc w jednym kanale funkcje informacyjną, reklamową i sprzedażową jest m.in. świetnym narzędziem w rękach szkoleniowców.

„Cieszymy się ze współpracy z one2tribe, firmą, która stworzyła platformę umożliwiającą stosowanie unikalnych na światową skalę rozwiązań motywacyjnych. Tagmax uatrakcyjni zarejestrowane w technice wideo programy szkoleniowe, uzupełniając je o interaktywność” – powiedział Radosław Sosnowski, Managing Partner w Tagmax. 

„Fenomen Internetu polega na tym, że możemy swobodnie, wedle własnego uznania, przemieszczać się w obrębie przestrzeni stron www. Robimy to w oknie urządzenia – komputera czy smartfonu. Tagmax daje taką samą możliwość już w samym okienku z filmem” – wyjaśnił Sosnowski.

Platforma zamyka erę samego wyświetlania informacji odbiorcom w materiale wideo i daje im możliwość bezpośredniego reagowania na oglądaną treść. 

„Interaktywne wideo ma praktycznie nieograniczone zastosowanie – użyte w wideo tagi pozwalają na odkrywanie dalszych treści, a wszystko dzieje się w oknie wideo. Oprócz sprzedaży towarów i usług, reklamy i marketingu, interaktywne wideo można stosować m.in. w działaniach edukacyjnych, szkoleniowych, informacyjnych, czy w badaniach rynku” – powiedział Radosław Sosnowski – „W trakcie oglądania widz może sam dokonywać wyboru – konsumować dodatkowe treści bądź działać, jednocześnie będąc ciągle zaangażowanym w ‘wyjściową’ zawartość filmu. Gdyby to wszystko było włożone bezpośrednio w materiał wideo, zniekształcałoby jego podstawowy przekaz, a dzięki technologii Tagmax w oknie odtwarzacza można swobodnie dopowiadać historie czy proponować zakup produktów”.

One2tribe to spółka z kilkunastoletnim doświadczeniem na polskim rynku IT, oferująca rozwiązanie grywalizacyjne z pogranicza psychologii i technologii informatycznych. Eksperci firmy opierają swoją wiedzę na psychologii behawioralnej i analizie ponad 4 milionów profili graczy z systemów gamifikacyjnych i gier społecznościowych własnego autorstwa. Platforma one2tribe pomaga zarządzać zespołami poprzez motywowanie za pomocą mechanizmów nagradzania i rywalizacji, przy jednoczesnym dostarczaniu ich członkom niezbędnej do sprawnego funkcjonowania wiedzy . Efektem zastosowania tego rozwiązania jest skrócenie czasu wprowadzania produktów na rynek, poprawa rentowności czy też zwiększenie sprzedaży.

„Nasza platforma jest rozwiązaniem kompletnym – motywujemy do realizacji celów sprzedażowych, operacyjnych czy też związanych z komunikacją z klientem. System opiera się na podobnych mechanizmach jak w przypadku kampanii internetowych, platforma jest dostępna z chmury i jej wdrożenie nie generuje dużych kosztów. Silnym komponentem naszej platformy jest element szkoleniowy, łączący wiedzę zapisaną elektronicznie z analizą jej zastosowania w praktyce. W tym obszarze rozpoczęliśmy współpracę z Tagmax, oferując interaktywne wideo jako mechanizm wzbogacający nasze elektroniczne szkolenia” – powiedział Wojciech Ozimek, Prezes Zarządu one2tribe. 

 

Tagmax to działająca zgodnie ze standardami IAB interaktywna platforma video, oferująca m.in. kompleksowe rozwiązanie do działań e-commerce. Jej wyróżnikiem jest połączenie w kanale video funkcji reklamowej, sprzedażowej i informacyjnej, dostępnej dotąd tylko w konwencjonalnych sklepach stacjonarnych. Tagmax posiada zaimplementowaną technologię sprzedaży i własny CMS, zaplecze logistyczne oraz system płatności i rozliczeń. Działa w oparciu o autorskie rozwiązanie do umieszczania w video klikalnych tagów – ruchomych i statycznych, pozwalających odbiorcy dokonywać zakupów lub uzyskiwać informacje bezpośrednio z poziomu oglądanego materiału. Analiza pierwszych kampanii przeprowadzonych przez Tagmax wykazała bardzo wyraźny wzrost wskaźników CTR, CPS i Engagement Rate (wskaźnik interakcji sięga ponad 65%). www.tagmax.pl

Comments

comments

190
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...