Magazyn „My Fashion Connection” od Hand Made

Redakcja PR - 18.10.2018
111

E-biuletyn to kluczowy element kampanii Orsay z Jessiką Mercedes

Krakowska agencja reklamowa Hand Made odpowiada za koncepcję kreatywną oraz stworzenie treści do e-magazynu „My Fashion Connection”, który stanowił nieodłączny element kampanii marki Orsay z Jessiką Mercedes.

Znana modowa blogerka wspólnie z głównym projektantem mody marki Orsay – Karenem Amirhanianem stworzyła kolekcję do kampanii „My Fashion Connection”, w skład której wchodzą dwie linie: Pretty Western Girls oraz Vintage Love. Cała kolekcja inspirowana jest latami 60. i 70. Przeważają w niej kwiaty, a główną rolę w kolekcji odgrywają sukienki.

Podczas kampanii promocyjnej kolekcji, Jessika zachęcała do udziału w konkursie marki „Wygraj weekend w Mediolanie – My Fashion Connection”, który zakończył się 30 września. Oprócz głównej nagrody, jaką był wyjazd na weekend dla dwóch osób do Mediolanu, e-magazyn stanowił gwarantowaną nagrodę dla każdej osoby biorącej udział w konkursie. Uczestniczki mogły znaleźć w nim kulisy pracy Jessiki i Karena, porady i stylizacje od ambasadorek marki – Moniki Liwoch i Karoliny Wilk, inspirujące historie kobiet w niełatwych czasach Dzikiego Zachodu, a także absolutne hity garderoby damskiej.

Nowa kolekcja była szeroko promowana w outdoorze, digitalu oraz materiałach POS. Kampania zainaugurowana została konferencją prasową zorganizowaną w warszawskim Studio Bajka. W programie Dzień Dobry TVN pojawił się reportaż na temat kolekcji, a dodatkowe wsparcie promocyjne stanowiły artykuły w prasie i na portalach, działania w mediach własnych marki oraz kanałach społecznościowych Jessiki Mercedes.

Comments

comments

111
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...