50 miast na weekend w Europie – National Geographic Traveler prezentuje Bookazine’a

Informacja Prasowa - 26.06.2019
187

50 miast na weekend w Europie - National Geographic Traveler prezentuje Bookazine'a

Redakcja magazynu National Geographic Traveler przedstawia nową publikację, bookazine’a „50 miast na weekend w Europie. Inspirujący przewodnik dla każdego”. Zbiór reportaży podróżniczych z najbardziej inspirujących miast od dziś sprzedaży.

Traveler to najlepiej sprzedający się magazyn o tematyce podróżniczej w Polsce. Oprócz ukazującego się już od 14 lat regularnego wydania miesięcznika oraz tematycznych wydań specjalnych (m. in. najnowsze „70 pomysłów na podróż po Polsce”) redakcja przygotowała nową publikację w formie bookazine’a „50 miast na weekend w Europie. Inspirujący przewodnik dla każdego”.

Bookazine to publikacja łącząca elementy książki i magazynu. W przypadku „50 miast na weekend w Europie” są to piękne fotografie, wyselekcjonowana treść, przyjazny układ stron, do którego są przyzwyczajeni czytelnicy magazynu, znacznie większa objętość oraz cena niższa niż w przypadku książek. Ta publikacja to ponad 250 stron najlepszych reportaży dziennikarzy Traveleragłównie z europejskich miast.

Ten przewodnik został przez nas przygotowany z myślą o miłośnikach city breaków. Jestem przekonana, że Czytelnicy znajdą w nim mnóstwo inspiracji i uzupełnią swoją listę miast do zobaczenia o kolejne pozycje– mówi Agnieszka Franus, redaktor naczelna National Geographic Polska i Travelera.

To pierwsza tego typu publikacja w podróżniczym portfolio wydawnictwa Burda Media Polska, które posiada licencję na magazyny National Geographic, National Geographic Traveler, wydania specjalne obydwu tytułów oraz książki i przewodniki. Czytelnik bookazine’a „50 miast na weekend w Europie” otrzymuje wyselekcjonowaną, specjalistyczną treść w estetycznej, albumowej formie.

National Geographic Traveler: 50 miast na weekend w Europie

W sprzedaży od 26 czerwca 2019

Cena: 19,99 zł

Comments

comments

187
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...