5. urodziny „Outsourcing&More” Nowi wydawcy i zmiana formuły magazynu

Informacja Prasowa - 01.12.2016
166

Fundacja Pro Progressio nowym wydawcą „Outsourcing&More”

Obchodzący właśnie piąte urodziny magazyn „Outsourcing&More” przechodzi gruntowne zmiany. Dwumiesięcznik, wydawany dotychczas przez Grupę RIPOSTA, przejęła Fundacja Pro Progressio.


Od stycznia z dwujęzycznego magazynu wydzielone zostaną niezależne tytuły: „Outsourcing&More” oraz  „Outsourcing&More Polska”. Magazyn w formie drukowanej stanie się czasopismem płatnym, jednak w dalszym ciągu będzie go można darmowo pobrać w wersji online.

Zmiany w magazynie „Outsourcing & More” dotyczą nie tylko płaszczyzny technicznej i sprzedażowej, ale także merytorycznej.

Postanowiliśmy położyć większy nacisk na pomoc w rozwoju osobistym pracowników i menadżerów w branży BSS, w związku z czym należy spodziewać się znacznie większej liczby wywiadów, a także materialów poświęconych budowaniu indywidualnych ścieżek kariery oraz spełnianiu swoich biznesowych celów i osiąganiu sukcesów – mówi Redaktor Naczelny Dymitr Doktór.

Tematyka „Outsourcing&More Polska” będzie dotyczyła rynku polskiego oraz trendów i wydarzeń globalnych, które mogą mieć wpływ na ten sektor usług w naszym kraju. Wersja anglojęzyczna będzie opisywała sytuację na rynku międzynarodowym.

„Outsourcing&More” należy do grupy czasopism specjalistycznych i służy popularyzacji oraz ułatwianiu dotarcia do wiedzy i informacji dotyczących nowoczesnych usług dla biznesu, w tym outsourcingu. Odbiorcami magazynu są zagraniczne przedsiębiorstwa planujące inwestycje w Polsce, menadżerowie międzynarodowych korporacji działających w sektorze nowoczesnych usług dla biznesu, a także właściciele małych i średnich firm specjalizujących się w usługach opartych na modelu outsourcingowym. Korzystają z niego także studenci planujący karierę w branży, jak również przedstawiciele samorządów  różnych szczebli oraz organów administracji państwowej pragnący zachęcić przedsiębiorców do inwestycji w ich regionie.

Obecnie zasięg magazynu (w wersji drukowanej i elektronicznej) to ponad 300 000 odbiorców z całego świata. Pismo można pobrać ze strony dedykowanej oraz witryn międzynarodowych partnerów, m.in. IAOP, DOV, ASPIRE, ABSL, PAIiIZ oraz ogólnoświatowego zbioru mediów Issuu.

Comments

comments

166
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...