5 projektów Grayling w finale SABRE Awards EMEA

Informacja Prasowa - 10.04.2019
284

5 projektów Grayling w finale SABRE Awards EMEA

5 projektów Grayling w finale SABRE Awards EMEA

W finale prestiżowego konkursu SABRE Awards EMEA 2019 znalazło się pięć projektów zrealizowanych przez biura Grayling w Polsce, Rosji, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii dla klientów: Circle K, Under Armour, Royal Canin, BetStars oraz Klasztor
Trapistów (Monasterio de Piedra).

Kampania zrealizowana przez polskie biuro Grayling dla Circle K dotycząca rebrandingu sieci stacji Statoil na Circle K została finalistą konkursu SABRE Awards EMEA 2019 w kategorii „Retailers”. W grudniu 2018 roku ten sam projekt został nagrodzony srebrną statuetką w kategorii PR korporacyjny w konkursie Złote Spinacze.

W finale konkursu SABRE Awards EMEA 2019 znalazły się też dwa projekty przygotowane przez biuro Grayling w Rosji. Kampania #IWILL Run to Singapore zrealizowana dla Under Armour została nominowana w kategorii „Social Media/Social Networking Campaign”. Z kolei kampanię budującą świadomość właścicieli kotów nt. potrzeby dbania o zdrowie pupili „Stop breaking cats – get them to vets” zrealizowaną dla marki Royal Canin, wyłoniono w kategorii „Healthcare/Animal Care”.
Do finału konkursu, w kategorii „Geographic/Iberia”, nominowano też kampanię zrealizowaną przez
hiszpańskie biuro Grayling z okazji 800-lecia kompleksu turystycznego – Klasztoru Trapistów (Monasterio de
Piedra).
Ponadto, w finale SABRE Awards EMEA 2019 w kategorii „Experiential, Guerrilla Marketing” znalazła się
kampania „Kicking Off the World Cup With BetStars: Rasputin Rebooted” przygotowana przez angielskie
biuro Grayling.
„Do konkursu SABRE zgłaszane są najznakomitsze kampanie, a w jury konkursowym zasiadają jedne z
najbardziej poważanych osób w branży. Zakwalifikowanie pięciu projektów do finału tego konkursu jest
dowodem wysokiej jakości działań, które realizujemy dla naszych klientów w biurach Grayling na terenie całej
Europy” – powiedział Jan Simunek, CEO Grayling w regionie Europy Kontynentalnej.
Do finału konkursu EMEA SABRE Awards 2019 zakwalifikowano projekty wyróżniające się w zakresie
brandingu, zarządzania reputacją oraz angażowania odbiorców. Kampanie były oceniane przez jury, w
którego skład wchodzą liderzy branży PR i komunikacji, włączając Sarah Scholefield, CEO Grayling w
Wielkiej Brytanii (z oczywistych powodów nie głosowała ona na zgłoszone do konkursu kampanie
zrealizowane przez biura Grayling). Zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni 22 maja 2019 r. w Londynie.
Grayling

Grayling (@GraylingPR) opracowuje innowacyjne kampanie z zakresu komunikacji zintegrowanej, których rezultaty
przekładają się na wymierne, mierzalne efekty dla klientów. Działania realizowane w ramach międzynarodowej sieci biur
Grayling wykraczają poza dyscypliny oraz granice geograficzne. Grayling posiada największy zasięg ze wszystkich
agencji komunikacyjnych w Europie. Ponad 500 konsultantów pracuje
w 31 biurach Grayling w 22 europejskich krajach. Więcej informacji znajduje się na: www.grayling.com/global
Grayling Poland

Grayling Poland to jedna z największych agencji public relations w Polsce (wg rankingu fee income ZFPR-u)
specjalizująca się w dostarczaniu kompleksowych usług w zakresie strategicznego doradztwa komunikacyjnego i
zarządzania reputacją na rzecz klientów z różnych branż, w tym m.in. energetycznej, FMCG, nieruchomości, finansowej i
transportowej. Do grona klientów Grayling należą: eBay, SONY, hive, Eesti Energia, EPP, Circle K, Dow, Tetra Pak,
Lafarge, Herbalife, Naspers (właściciel m.in. OLX, PayU), Grupa OLX (globalna sieć serwisów ogłoszeniowych, właściciel
marek OLX, Otomoto, Otodom, Fixly), TP Link i inni.

Comments

comments

284
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...