5 książek wydanych w 2016, które warto przeczytać w 2017

Redakcja PR - 29.12.2016
293

Po jakie lektury warto sięgnąć w przyszłym roku?

Do końca roku tylko kilka dni. Pewnie wielu z Was ma w tym okresie albo urlop, albo nieco lżejsze dni w pracy. Warto zatem sięgnąć po branżową lekturę – 2016 obfitował w nowości wydawnicze z zakresu marketingu, public relations i social mediów. Jakie książki warto przeczytać jeszcze w tym oraz w przyszłym roku? Zobaczcie!

 

  1. Anna Miotk „Nowy PR. Jak internet zmienił public relations„. Wydawnictwo Słowa i Myśli.
    Zaczynamy od fantastycznej książki autorstwa dyrektor ds. komunikacji Polskich Badań Internetu. „Nowy PR..” dokładnie opisuje, jak dziejąca się na naszych oczach rewolucja cyfrowa wywróciła do góry nogami podejście do działań komunikacyjnych. Z redakcyjną recenzją książki można zapoznać się tutaj. Doktor Miotk o swojej książce opowiedziała w specjalnym wywiadzie dla naszego portalu, z którym możecie zapoznać się tutaj.
  2. Magdalena Daniłoś „Video marketing nie tylko na YouTube„. Wydawnictwo Onepress.
    Autorka – szefowa agencji OFFON, prelegentka, wykładowczyni – dostarcza w swojej debiutanckiej książce wiedzy na temat wideo w internecie. Książka to doskonały poradnik dla tych marketingowców, którzy szukają niebanalnych rozwiązań i chcą zacząć swoją przygodę z YouTube’m, Snapchatem czy innymi aplikacjami wideo. Książka szybko stała się bestsellerem i najbardziej poszukiwaną pozycją wydawniczą wśród fanów marketingu.
  3. Praca zbiorowa „Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat public relations w Polsce„. Wydawnictwo Message House.
    27 autorów. 26 rozdziałów. 25 lat polskiej branży PR na kartach jednej, wyjątkowej książki. „Pierwsze ćwierćwiecze…” to suma doświadczeń najwybitniejszych praktyków public relations w Polsce. Lektura obowiązkowa dla studentów, pasjonatów, specjalistów PR. Dla doświadczonych i dla tych, którzy stawiają w tym zawodzie pierwsze kroki. Bogato ilustrowana przykładami, anegdotami i ciekawymi historiami. Książka wydana pod patronatem honorowym Związku Firm Public Relations oraz Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Kawał dobrej lektury!
  4.  Joanna Wrycza-Bekier „Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę„. Wydawnictwo OnePress.
    W czasach szybkich newsów i potężnego przepływu informacji w cenie jest umiejętność pisania krótkich, chwytliwych tekstów. Jak szybko się tego nauczyć? Książka Joanny Wryczy-Bekier to doskonały kurs, po którym czytelnik już nigdy nie będzie mieć kłopotów z tworzeniem krótkich tekstów. Autorka, na podstawie analizy tekstów piosenek, wierszy czy sloganów reklamowych daje czytelnikowi 21 technik i 4 warsztaty, po których żadna zajawka nie przysporzy trudu.
  5. Chris Lewis, „Too fast too think„. Wydawnictwo Kogan Page. 
    Szef globalnego oddziału agencji Lewis stworzył fantastyczny przewodnik po meandrach ludzkiej kreatywności w czasach przeładowania informacjami. Co wpływa na to, że jedna osoba jest wulkanem pomysłów, podczas gdy kolega z biurka obok nie może wymyślić niczego? Jaki wpływ na ludzkie myślenie wywarły social media i emoji? Jak nie dać się wciągnąć w wir ciągłego skrolownia mediów społecznościowych i uratować własną kreatywność? Na te i inne pytania znajdziecie odpowiedź w książce Chrisa Lewisa. Jeśli chcecie zapoznać się wcześniej z naszą redakcyjną recenzją, odsyłamy tutaj.

Zobacz także:

10 książek dla PR-owców. Szefie! A co czytają Twoi pracownicy?

Comments

comments

293
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...