4Frame z nową identyfikacją i strategią rozwoju

Redakcja PR - 13.07.2017
19

Agencja reklamowa 4Frame zmienia logo oraz pozostałe elementy identyfikacji wizualnej. Nowy logotyp wyraża osobowość i kierunki rozwoju agencji

Nowe logo 4Frame oddaje wizję działania agencji, która wzmacnia swoje kompetencje w obszarze tworzenia konceptów kreatywnych kampanii oraz w obszarze digital, a jednocześnie symbolizuje pełną feerię możliwości agencji w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych.

„Jesteśmy niezależną grupą reklamową z 10-letnim doświadczeniem, dynamicznym i zaangażowanym zespołem ludzi z pasją oraz wielką energią do kreowania przyszłości. Mamy kompetencje i wystarczająco dużo fantazji, by tworzyć innowacyjne oraz unikalne na rynku kampanie. To właśnie chcieliśmy przenieść na naszą identyfikację wizualną. Połączenie tradycyjnej formy z nowoczesną, kolor, faktura i struktura  w naszym logotypie –  to wszystko ma znaczenie i pokazuje wielowymiarowe spojrzenie, brak ograniczeń oraz kreatywność” – mówi Małgorzata Piwowarska-Pinilla, Managing Director 4Frame.

Zmiana identyfikacji jest zwieńczeniem procesu wychodzenia agencji poza obszar shopper marketingu. 4Frame stawia na szeroko pojętą strategię komunikacji 360, a nową identyfikację uzupełnia o claim wyrażający wartości i charakterystyczny klimat Agencji – „Wszystko zaczyna się od ludzi”.

„Naszym celem jest być blisko ludzi, zarówno w relacjach z naszym zespołem, z klientami, z partnerami i wreszcie z konsumentami.  Słyszymy i słuchamy, rozumiemy, przewidujemy potrzeby oraz  kreatywnie i innowacyjnie tworzymy. Jesteśmy dla ludzi. Dla nich myślimy. Ich angażujemy. I z nimi wspólnie celebrujemy. #4think #4create #4engage #4celebrate. Chcieliśmy, by logo także oddawało nasze otwarte i energetyczne podejście ” – wyjaśnia Małgorzata Piwowarska-Pinilla.

W swoim portfolio 4Frame ma m.in. takie kampanie jak: „5 posiłków dziennie” i „Nestlé Porusza Polskę” dla Nestlé Polska, „Dobrze się komponuje”, „Twoja kuchnia ma to coś” i „Codziennie baw się smakiem” dla marki Arla Apetina z portfolio Arla Foods, „Bądź Grześki, chrup swoje” dla marki Grześki z portfolio Colian, „Owoce Świata” dla Tymbarku, „UwielBBiam” dla Garnier oraz ponad 200 kampanii dla marek z portfolio Procter&Gamble. Agencja na stałe obsługuje kompleksowo takie marki jak: Maxi Zoo oraz Chiquita. Wśród marek obsługiwanych przez agencję w  Social Mediach są mi.in.: Frisco, Lurpak, Arla Apetina, Maxi Zoo i Chiquita.

Comments

comments

19
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...