4F X RL9 – wirtualna przymierzalnia i pierwsza kolekcja treningowa

Informacja Prasowa - 06.10.2021
134

4F X RL9 – wirtualna przymierzalnia i pierwsza kolekcja treningowa

4F X RL9, czyli pierwsza wspólna kolekcja treningowa przygotowana we współpracy 4F z ambasadorem marki Robertem Lewandowskim trafiła do sprzedaży 1 października. Dzięki e-przymierzalni online i rozszerzonej rzeczywistości klienci przed zakupem obejrzą ubrania na awatarze Roberta Lewandowskiego – mistrza piłki lub na wirtualnym manekinie w swoim rozmiarze. Najnowsze rozwiązania technologiczne mają nie tylko uatrakcyjnić zakupy, ale także ułatwić odpowiedni wybór rozmiaru.

Mistrzowie nie chodzą na skróty

To pierwsza kolekcja treningowa przygotowana wspólnie z ambasadorem marki Robertem Lewandowskim. To równocześnie druga odsłona współpracy 4F z najlepszym piłkarzem świata, a jej hasłem przewodnim jest tym razem: Every move builds your story.

Hasło to jest równocześnie głównym przekazem kampanii zwracającej uwagę, że nie da się dojść do poziomu mistrzowskiego na skróty. Robert Lewandowski potwierdza, że sukces to suma małych kroków, dlatego liczy się każdy z nich. Nie ma na to magicznych sposobów.

Stałe doskonalenie to niezwykle ważny element mojej pracy. Cokolwiek robię, staram się ciągle rozwijać i patrzeć w przyszłość. Dlatego współpraca z 4F obejmująca rozszerzoną rzeczywistość była dla mnie niezwykle ciekawym, bo nowym doświadczeniem. Dzięki niej będę mógł „osobiście” zaprezentować każdemu stroje z naszej wspólnej linii 4F x RL9  –  mówi Robert Lewandowski. –  Aktywność sportową uważam za bardzo ważny element mojego życia. Dlatego mam nadzieję, że nowe ubrania zachęcą wszystkich miłośników sportu do zdrowego i efektywnego wysiłku, który sprawi im wiele radości.

Mamy wielką satysfakcję, że współpracujemy z najlepszym piłkarzem świata – Robert Lewandowski to wzór do naśladowania nie tylko w świecie sportu. Także ambicje 4F sięgają wysoko – pragniemy się rozwijać dostarczając naszym klientom wyjątkowe rozwiązania, tak by także oni mogli uzyskiwać jak najlepsze wyniki w sportach, które uprawiają, podnosząc jednocześnie poziom satysfakcji z aktywności fizycznej –  mówi Igor Klaja, CEO OTCF SA, właściciela marki 4F.

W kolekcji klienci znajdą między innymi koszulki z krótkim rękawem, bezrękawniki, szorty, spodnie, bluzy oraz akcesoria np. skarpety czy plecaki. Dominujące kolory to czerń, szarość, bordo, khaki oraz czerwień. Wszystkie elementy pasują do siebie, można je zatem dowolnie łączyć i mieszać. Celem przyświecającym twórcom kolekcji było przygotowanie ubrań sportowych, które będą wspierać w treningu, gwarantując wygodę i swobodę ruchów. Materiały funkcyjne z wykończeniem antybakteryjnym zapewniają skuteczne odprowadzanie wilgoci w trakcie ćwiczeń, a strategicznie rozmieszczona wentylacja zapewnia odpowiednią cyrkulację powietrza.

Produkty z linii 4F x RL9 już teraz dostępne są na 4f.com.pl, w aplikacji 4F i w sklepach stacjonarnych 4F.

E-przymierzalnie stoją otworem

 Z pomocą nowoczesnej technologii 4F umożliwia swoim klientom wizytę w e-przymierzalni, w której awatar Roberta Lewandowskiego, pozwoli na odpowiedni wybór rozmiaru garderoby bez wychodzenia z domu. Tak jak w przypadku produktów z wiosennej odsłony i tym razem, przy pomocy technologii 3D i rozszerzonej rzeczywistości, można zobaczyć każdą część garderoby z kolekcji na sylwetce mistrza piłki. Dodatkowo klienci marki mogą zwizualizować produkty na własnej sylwetce w e-przymierzalni. Indywidualnego awatara można stworzyć przy wykorzystaniu podstawowych informacji o sylwetce, czyli podając wymiary takie jak wzrost, obwód klatki piersiowej, talii i pośladków.

Awatar Roberta Lewandowskiego można wyświetlić na wybranych smartfonach.

Technologia przyszłości optymalizuje zakupy

 Ambicją 4F jest dostarczanie klientom jak najlepszego doświadczenia zakupowego. Wdrożenie nowoczesnego rozwiązania wykorzystującego rozszerzoną rzeczywistość zmniejsza ryzyko zakupu nieodpowiedniego rozmiaru, a przez to pozwala zaoszczędzić czas klientów. Dzięki wirtualnej przymierzalni klienci będą mogli dobrać produkty idealnie do siebie dopasowane. Użytkownik uczestniczy równocześnie w czymś nowym technologicznie i ciekawym. Zabawa i zakupy w jednym.

 Firma OTCF testuje tego typu technologie po to, by móc zoptymalizować produkcję, logistykę i sprzedaż, a to można osiągnąć dzięki połączeniu danych z technologiami 3D i wizualizacją – mówi Jonasz Gajewski, IT Project Manager 4F.

 

Comments

comments

134
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...