38Content Communication współpracuje z marką BeSymbio

Informacja Prasowa - 14.05.2020
4

38Content Communication współpracuje z marką BeSymbio

38Content Communication współpracuje z marką BeSymbio

38Content Communications nie zwalnia tempa i stale powiększa portfolio swoich klientów. Agencja nawiązała współpracę z polską marką innowacyjnych naturalnych produktów – BeSymbio, których skład opiera się na certyfikowanych wyciągach roślinnych. W ramach współpracy z klientem, agencja będzie odpowiedzialna za działania media relations, współpracę z influencerami, komunikację wizualną i produktową oraz doradztwo komunikacyjne. Klient został pozyskany drogą rekomendacji.

Po stronie 38Content Communication za działania strategiczne odpowiada Katarzyna Życińska, prezes agencji, a działaniami operacyjnymi zajmują się Aleksandra Trzcińska, PR Manager oraz Monika Majewska, Consultant. Za komunikację wizualną odpowiada Maciej Tyran – Graphic Designer.

BeSymbio to młoda marka naturalnych innowacyjnych produktów, a inspiracją do ich stworzenia były rośliny i ich niezwykłe właściwości, motto towarzyszące marce to #MyjemyRoślinami. W pełni biodegradowalny skład produktów to średnio 99% naturalnych roślinnych składników, bez sztucznych zapachów i barwników, SLS, parabenów czy silikonów. Produkty posiadają certyfikat Vegan. Marka, jako pierwsza na polskim rynku naturalnych kosmetyków do domu, zadbała również o designerskie szklane opakowania, które mogą zostać poddane recyklingowi. BeSymbio to także dbałość o estetykę etykiet – grafiki zostały zaprojektowane przez utalentowanego polskiego grafika, Tymka Jezierskiego.

Comments

comments

4
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...