Havas Media z kampanią nowej KIA Picanto

Informacja Prasowa - 14.06.2017
253

Havas Media z kampanią nowej KIA Picanto

Trwa kampania promująca nowy model KIA Picanto, samochodu który miał premierę podczas marcowego salonu samochodowego w Genewie. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.

Działania w mediach pod hasłem „Nowa Kia Picanto. Ruszaj po więcej” mają na celu promocję nowego modelu z portfolio samochodów KIA. Kia Picanto trzeciej generacji wyróżnia się na tle konkurentów bardziej młodzieńczym i energicznym charakterem niż model poprzedni. To właśnie na tych wyróżnikach skupia się kampania.

Kampanię „Nowa Kia Picanto. Ruszaj po więcej” w mediach zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media. W kampanii skierowanej do młodej grupy docelowej nie uwzględniono mediów tradycyjnych, dlatego komunikacja prowadzona jest wyłącznie online. Kia jest także sponsorem Eska Music Awards – w trakcie gali, która odbędzie się 17 czerwca 2017 r. będzie można wygrać samochód KIA Picanto.

Za adaptację kreacji odpowiedzialna jest agencja Interactive Partners. Kampania potrwa do końca lipca.

Comments

comments

253
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...