Już jutro Beyond Advertising Forum Esport & Gaming

Informacja Prasowa - 12.06.2017
250

Już jutro Beyond Advertising Forum Esport & Gaming

Już jutro  w Warszawie odbędzie się pierwsza edycja konferencji Beyond Advertising Forum Esport & Gaming. Znamy program i wszystkie osoby, które wystąpią na dwóch scenach: marketingowej i esportowej. Wydarzenie zaczyna się o godzinie 9:00 w Studiu Las przy ulicy Racjonalizacji 6/8.

 

Zgodnie z zapowiedziami organizatorów: domu mediowego Mediacom i eksperta esportowego Maćka “sawika” Sawickiego, w czasie konferencji będziemy mogli posłuchać specjalistów zajmujących się zarówno marketingiem jak i ludzi od dawna związanych z esportem.

 

O markach, które już zainwestowały w esport opowiedzą m.in. Michał Sobolewski (Play) i Rafał Jakubowiak (Coca-Cola). O potencjale gier z perspektywy Youtube opowie Tomasz Szpądrowski   z Google Ireland. Wystąpienie będzie to jednocześnie premierowym podsumowaniem danych dotyczących oglądalności gamingu na Youtube w 2016 roku. Z kolei o tym “czy tradycyjne media są gotowe na esport” opowie Marcin Klimczak, Head of Content Strategy,Mediacom Beyond Advertising.

 

Organizatorzy przygotowali – poza prelekcjami i prezentacjami case studies – także panele dyskusyjne, związane z możliwościami jakie markom oferuje esport. Radek Jędrychowski (Gamekit), Krzysztof Pikiewicz (ESL) i Mateusz Szukajt (Galaktus PR) porozmawiają na temat odpowiedniego wyboru contentu i jego atrakcyjności dla graczy, natomiast Robert Łapiński (Pixel Magazine), Łukasz Wołonkiewicz (PGA), Michał Pol (Przegląd Sportowy) i Wojtek Komincz (Twitch) postarają się wskazać firmom i brandom ścieżkę pomiędzy tradycyjnymi i nowymi mediami w kontekście gamingu.

 

Scena esportowa to specjaliści i ludzie zawodowo związani z gamingiem. Przybliżą realia działania na scenie esportowej, jak i przedstawią kulisy pracy w tym środowisku. Adam “Destru” Gil i Kuba “Kubik” Kubiak opowiedzą o czynnikach, które wpływają na karierę w esporcie, natomiast Piotr “Neqs” Lipski opowie o budowaniu profesjonalnej esportowej organizacji. W czasie trwania konferencji będzie także można posłuchać o bardziej praktycznych elementach esportu. Patryk Jończyk (Esportowe Świry), Mateusz Greloch (Galaktus PR) i Łukasz Pożyczek opowiedzą             o budowaniu wizerunku drużyny w Social Media, natomiast Natalia Pochwała (Mediacom), Adrian Kostrzębski (ESL Polska), Piotr Bombol (Gameset) i Kamil Górecki (FantasyExpo) podzielą się ze słuchaczami wiedzą o tym jak budować i promować markę w esporcie.

Comments

comments

250
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...