Promocja i dystrybucja wideo nie musi być dłużej wyzwaniem dla marketerów

Informacja Prasowa - 02.06.2017
228

Promocja i dystrybucja wideo nie musi być dłużej wyzwaniem dla marketerów

W dniach 9-11 czerwca br. w Łódzkiej Szkole Filmowej odbędzie się kurs „Jak skutecznie dotrzeć do widzów w kinie, telewizji i internecie?”. Deloitte Digital jest głównym partnerem wydarzenia, w ramach którego przewidziane jest 30 godzin wykładów i warsztatów z ekspertami z obszaru wideo i marketingu. Tematem kursu, organizowanego przez PWSFTviT, jest promocja i dystrybucja filmów, programów tv oraz innych utworów audiowizualnych. Obecnie prowadzone są zapisy na to wydarzenie.

5 lat temu YouTube ogłosił, że jego użytkownicy w ciągu każdej sekundy publikują godzinę nowych materiałów wideo. Filmów w sieci jest coraz więcej, w związku z czym na konkurencyjnym rynku, promocja i finansowanie staje się wyzwaniem dla twórców oraz marketerów. O tym jak skutecznie przyciągać widzów do wideo w erze nowych mediów, podczas kursu na Wydziale Organizacji Sztuki Filmowej Łódzkiej Szkoły Filmowej, opowiedzą m.in. Bartosz Fiszer i Agata Kropidłowska z Deloitte Digital.

– Zainteresowanie wideo jest ogromne i nic nie wskazuje na to, żeby w nadchodzących latach straciło na popularności. Dla twórców i marketerów oznacza to wyzwanie: jak wyróżnić się na rynku i czym przyciągnąć widzów do wyprodukowanego materiału? Podczas nadchodzącego wydarzenia, na jednej z najbardziej znanych uczelni filmowych na świecie, opowiemy, co zrobić, aby efektywnie promować treści wideo –  mówi Olgierd Cygan, Partner, Lider Deloitte Digital CE. –  Dziś w wideo, transmisje i animacje inwestują wszyscy – giganci tacy jak Facebook, ale też małe i średnie przedsiębiorstwa – do komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Warto pamiętać, że wideo to wymagająca forma, która tylko odpowiednio użyta daje oczekiwane efekty.

Podczas wykładów i warsztatów poruszone zostaną m.in. następujące tematy: opracowanie strategii komunikacji marketingowej z punktu widzenia dystrybutora i agencji reklamowej, pomysł na nowoczesną kampanię reklamową przy użyciu niestandardowych form promocji, formy badania widowni, dotarcie do widzów w Internecie oraz dialog z widzami w mediach społecznościowych. Ponadto, zaprezentowane zostaną inspirujące kampanie promocyjne filmów na rynku polskim i globalnym.

– Żyjemy w erze ruchomych obrazków. Dzięki nowoczesnym technologiom każdy może zostać reżyserem, operatorem i montażystą – mówi Agata Kropidłowska, Senior Copywriter w Deloitte Digital CE.

Comments

comments

228
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...