31 łabędzi i jezioro od Orange i Leo Burnett Warszawa

Informacja Prasowa - 24.01.2022
246

31 łabędzi i jezioro od Orange i Leo Burnett Warszawa

31 łabędzi i jezioro od Orange i Leo Burnett Warszawa

 21 stycznia ruszyła kolejna odsłona kampanii Orange na kartę w formacie „Trudna przyjaźń”, reklamująca wyjątkową ofertę „No limit” – nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y, 31 GB i 31 dni za darmo.

W zimowej odsłonie kampanii zobaczymy występujący już od kilku lat w reklamach Orange duet aktorski – Mikołaja Cieślaka i Roberta Górskiego. Tym razem panowie wybrali się do teatru zobaczyć absolutny hit sezonu – balet „31 łabędzi i jezioro”. Panom, podziwiającym tańczące łabędzie, nasuwają się skojarzenia z innym hitem – ofertą Orange na kartę.

Link do spotu:  https://youtu.be/ZprgDpfoWjQ

Kampania będzie realizowana w telewizji, radiu i internecie, w tym w mediach społecznościowych. Powstał 30-sekundowy spot, który można obejrzeć w telewizji na kanałach należących m.in. do Polsatu, TVN. Ponadto kreacje będą emitowane w mediach społecznościowych w specjalnie dedykowanych formatach.

Kampanię przygotowano w agencji Leo Burnett Warszawa we współpracy z Orange Polska. Film wyprodukowało studio Graffiti. Postprodukcję przygotowało studio Orka. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Reżyserował Michał Gazda. Planowanie i zakup mediów zostały powierzone domom mediowym Initiative i Value. Za odsłonę kampanii w social mediach odpowiada Follow Agency.

Comments

comments

246
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...