30 lat słoicyzmu – kampania jubileuszowa marki Rolnik

Informacja Prasowa - 21.12.2021
88

30 lat słoicyzmu – kampania jubileuszowa marki Rolnik

30 lat słoicyzmu – kampania jubileuszowa marki Rolnik

Z okazji okrągłej rocznicy swojej działalności firma Rolnik postawiła na kreatywny koncept pod hasłem „30 lat słoicyzmu”. Będzie ono towarzyszyć marce w długofalowej komunikacji, która odwołuje się do bogatej tradycji, ale w nowoczesnym wydaniu. Kampanię reklamową dla znanego producenta przetworów warzywnych opracowała i przeprowadziła agencja brandingowa Brave Brain, ze wsparciem strategicznym domu mediowego Media Choice.

Odchodząc od sentymentalnego świętowania rocznic, w których na plan pierwszy wysuwa się przedstawienie historii brandu, postawiono na launch nowej koncepcji. Odwołuje się ona stricte do DNA marki Rolnik oraz rozpoznawalności głównej kategorii produktów, które łączy ten sam rodzaj opakowania (słoik).

Filozofia z przymrużeniem oka

Źródłem jubileuszowego projektu jest prąd myślowy zwany „słoicyzmem”. Jego głównym wyznacznikiem jest mocne zorientowanie na naturę i postulaty jej uwieczniania. Według „słoicystów” jedynym, co warto utrwalać i zatrzymywać na dłużej, są dary Matki Ziemi. Szczególnego znaczenia w tej idei nabiera również sam słoik, postrzegany jako element kultury – specjalne naczynie służące do przechowania ducha natury. To przede wszystkim miejsce koncentracji efektów upraw, płodów rolnych czy przysmaków domowej kuchni, ale też często pojemnik do przechowywania skarbów, monet, biżuterii. Więcej szczegółów na temat nurtu można znaleźć m.in. w Nonsensopedii oraz na dedykowanej stronie www.sloicyzm.pl

Słoicyzm w mediach

To dość niecodzienne i żartobliwe podejście, propagowane przede wszystkim w social mediach, znalazło duży oddźwięk, mierzony m.in. dużym zaangażowaniem na dedykowanej stronie, promującej słoicyzm. Szeroka emisja w mediach oraz na portalach społecznościowych, konkursy dla konsumentów, oryginalne kreacje – to tylko niektóre z działań w ramach jubileuszu. Autorem kompleksowej koncepcji kampanii jest agencja Brave Brain, natomiast za realizację odpowiadał zespół Media Choice, którego pracę koordynowała Aleksandra Filipowicz, Media Planning Manager.

Comments

comments

88
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...