23 marca wręczono w Frankfurcie najbardziej prestiżowe nagrody PR w Europie
3 polskie projekty nagrodzone SABRE EMEA Awards
23 marca wręczono w Frankfurcie najbardziej prestiżowe nagrody PR w Europie.
3 projekty z Polski wygrały w swoich kategoriach. Organizowany przez PRovoke Media SABRE EMEA w tegorocznej edycji otrzymał aż 760 indywidualnych kampanii, co łącznie dało 2,200 zgłoszeń.
Tegoroczna gala SABRE Awards odbyła się w Frankfurcie. Zwycięskimi projektami z Polski okazały się:
- Kategoria: Issue Management: “It wasn’t the pipes that caused the huge Vistula River’s disaster”- Amiblu with Public Dialog and Maurent PR
- Kategoria: Real Estate: “Polish Cities of the Future 2050”- Saint-Gobain Group with Icon Strategies
- Kategoria: Pharmaceutical RX: “Back from Depression”- Janssen Poland with Hill Knowlton Strategies Poland
Nagrody SABRE są wyróżnieniem za najlepsze osiągnięcia w dziedzinie brandingu, zarządzania reputacją, a także kampanie public relations z całego świata. Jury szczególnie zwraca uwagę na strategię i planowanie, kreatywność rozwiązań oraz sposób pomiaru i oceny.
Lista finalistów znajduje się:
https://www.provokemedia.com/events-awards/sabre-awards/sabre-awards-EMEA/2023-sabre-emea-winners