Firmy, które odpowiadały na wiadomości w ciągu 5 godzin, odnotowały średnio 5,9-krotnie więcej wartościowych konwersji ze strony klientów
Te narzędzia pomogą Ci błyskawicznie opowiadać na wiadomości.
3 bezpłatne narzędzia umożliwiające zapewnienie lepszej obsługi klienta w Messengerze
Firmy, które odpowiadały na wiadomości w ciągu 5 godzin, odnotowały średnio 5,9-krotnie więcej wartościowych konwersji ze strony klientów1. Przedstawione funkcje mogą pomóc Ci osiągnąć podobne rezultaty.
Dowiedz się więcej
1. Ustaw wiadomość o nieobecności.
Odpowiadaj na wiadomości otrzymywane poza godzinami pracy Twojej firmy, aby poinformować klientów, kiedy wrócisz.
Ustaw wiadomość o nieobecności
2. Odpowiadaj na często zadawane pytania za pomocą zapisanych odpowiedzi.
Odpowiadaj na pytania automatycznie, konfigurując maksymalnie 50 odpowiedzi dostępnych po jednym kliknięciu.
Konfiguracja zapisanych odpowiedzi
3. Dodaj etykiety, aby uporządkować skrzynkę odbiorczą.
Kategoryzuj ważne rozmowy i dodawaj do nich etykiety w różnych kolorach, aby łatwo monitorować konwersacje biznesowe.
Jak tworzyć etykiety
Uzyskaj odznakę „Bardzo sprawnie odpowiada na wiadomości” na swojej stronie, konsekwentnie odpowiadając na pytania klientów. Wiadomości automatyczne mogą Ci w tym pomóc.
Skonfiguruj wiadomości automatyczne już dzisiaj
Pierwsze kroki
1 Źródło: Dane Facebooka dotyczące firm w regionach Azja i Pacyfik, Europa, Bliski Wschód i Afryka, Ameryka Łacińska, Ameryka Północna, lipiec 2022 r. – wrzesień 2023 r.