3 nagrody w konkursie Złote Spinacze 2019 dla 24/7Communication

Informacja Prasowa - 10.12.2019
297

3 nagrody w konkursie Złote Spinacze 2019 dla 24/7Communication

Nagrody w największym konkursie z branży Public Relations zostały rozdane! W tym roku  przyznano  20 Złotych, 34 Srebrne oraz 29 Brązowych Spinaczy w łącznie 31 kategoriach konkursowych podmiotom takim jak agencje PR, działy PR i komunikacji, firmy i instytucje, organy samorządowe i organizacje pozarządowe. 24/7Communication wraz ze swoimi klientami: McDonald’s, ING Bank Śląski oraz Toyota otrzymała aż 3 Spinacze w 3 różnych kategoriach.  

W konkursie nagrodzono kampanie, które wyróżniły się kreatywnością, efektywnością działań oraz wysoką jakością.  Agencja 24/7Communication wraz z klientem McDonald’s otrzymała Złoto w kategorii komunikacja wewnętrzna za projekt „Odkrywcy jakości McDonald’s. W kategorii Business-to-business Agencja 24/7Communication wraz z ING Bankiem Śląskim zdobyła Srebro za Działania PR w ramach kampanii „Dobry głos dla firm. Brąz w kategorii Employer Branding Agencja uzyskała za projekt „Kierunek Toyota” realizowany dla Toyota Polska.

W tym roku w jury konkursu Złotych Spinaczy zasiadało 79 osób – byli to przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, praktycy i eksperci branży PR oraz mediów w Polsce, a także autorytety środowiska akademickiego. Jurorzy zostali przydzieleni do czterech grup, w ramach których oceniali projekty zgłoszone w określonych kategoriach.  W skład grupy trzeciej weszła Agata Zeman od lat związana z 24/7Communication. W zakresie tej grupy oceniano kategorie takiej jak: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Komunikacja antykryzysowa i komunikacja kryzysowa, Content marketing – branded content, Custom publishing, Kreatywność, Sektor spożywczy, Medycyna i zdrowie oraz Uroda, higiena i wellness.

– To dla nas zaszczyt i wielka radość, że po raz kolejny projekty realizowane dla naszych klientów zostały docenione i wyróżnione spośród wielu doskonałych realizacji. Nagroda Złotych Spinaczy to jedno z najważniejszych wyróżnień w naszej branży, dlatego jest tak ważna dla wszystkich podmiotów z obszaru PR. Nasze projekty realizowane na różnych obszarach, wpisały się w aktualne trendy i dotarły ze swoim przekazem do grup docelowych, dlatego teraz możemy cieszyć się ich sukcesem.komentuje Marta Jechna,  Account Director  w 24/7Communication

W siedemnastej edycji konkursu Złotych Spinaczy jury oceniało aż 331 zgłoszeń, w 33 kategoriach, czyli najwięcej w historii. Organizatorem konkursu Złote Spinacze jest Związek Firm Public Relations. Konkurs ma na celu zwiększanie profesjonalizmu branży oraz promocje najlepszych praktyk public relations i komunikacyjnych. Uroczysta Gala rozdania nagród odbyła się 6 grudnia 2019
w hotelu Hilton w Warszawie.

Comments

comments

297
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...