3 nagrody IAC Awards 2020 dla kampanii zrealizowanych przez On Board Think Kong

Informacja Prasowa - 14.04.2020
98

3 nagrody IAC Awards 2020 dla kampanii zrealizowanych przez On Board Think Kong

3 nagrody IAC Awards 2020 dla kampanii zrealizowanych przez On Board Think Kong

W tegorocznej edycji konkursu IAC Awards jury nagrodziło dwie kampanie, za których realizację odpowiadała agencja On Board Think Kong. Kampania dla L’Oréal Polska prowadzona w ramach projektu „For Women in Science” zdobyła statuetkę „Best Science Integrated Ad Campaign”. Kampania dla NN Investment Partners zwyciężyła w 2 kategoriach: „Best Financial Services Online Campaign” i „Best Investment Online Campaign”.

„For Women in Science” to projekt, który wspiera i promuje osiągnięcia naukowe utalentowanych kobiet naukowczyń i promuje różnorodność w nauce. Druga z nagrodzonych kampanii, realizowana dla NN Investment Partners, angażowała influencerów w edukację na temat finansów i inwestycji osobistych.

Za realizację działań w ramach kampanii odpowiadały zespoły social media, SEO i PR oraz dział kreacji On Board Think Kong.

Internet Advertising Competition (IAC) Awards (http://www.iacaward.org/iac) to międzynarodowy konkurs branżowy w całości poświęcony reklamie online. Nagrody przyznawane są od 1999 r. przez amerykańską organizację Web Marketing Association, której celem jest ustanawianie wysokich standardów w obszarze marketingu internetowego oraz tworzenia korporacyjnych stron WWW. Misją IAC Awards jest uhonorowanie najlepszych i najciekawszych kampanii reklamowych online.

Comments

comments

98
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...